• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جنرال دوستم: دشمنان مردم افغانستان به جزای اعمالشان خواهند رسید

جنرال دوستم: دشمنان مردم افغانستان به جزای اعمالشان خواهند رسید

جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جهوری در واکنش به کشته شدن حاجی خان محمد ضابط، یکی از فرماندهان جمعیت اسلامی در شمال کشور، گفته است که دشمنان مردم افغانستان که همواره دست به اعمال تخریبی و دهشت‌افگنی میزنند به جزای اعمالشان خواهند رسید.

در اعلامیهٔ که از سوی دفتر معاونیت نخست ریاست جمهوری به نشر رسیده آمده است که جنرال دوستم این سخنان را دیروز در جریان دیدارش با اعضای خانواده آقای ضابط بیان کرد.

اعلامیه می افزاید: ”در این دیدار معاون اول ریاست جمهوری با خانواده شهید خان محمد ضابط فرمانده نیروهای مردمی ولسوالی فیض آباد جوزجان که پیغمبرقل خرم رییس امنیت ملی ولایت جوزجان و فقیر محمد جوزجانی فرمانده امنیه‌ی این ولایت نیز حضور داشتند، ایشان ضمن ابراز تسلیت به خانواده شهید خان محمد ضابط، برادر وی خال محمد را به‌عنوان فرمانده خیزش‌های مردمی این ولسوالی تعیین کرد.“

در اعلامیه همچنان آمده است که معاون اول ریاست جمهوری همچنین به رییس امنیت ملی و فرمانده امنیه‌ی ولایت جوزجان هدایت داد تا در زمینه افراز پوسته‌های جدید در نقاط آسیب‌پذیر و استحکام سایر پوسته‌های امنیتی اقدام های لازم در پیش گیرند.

به اساس گزارش های، آقای ضابط و تعدادی از همراهانش شب جمعه در اثر کمین مخالفن مسلح دولت در ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان جان باختند.

  پربازدید ترین