• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

محسن ابراهیمی بعنوان مدیرکل اشتغال اتباع خارجی در ایران منصوب گردید

محسن ابراهیمی بعنوان مدیرکل اشتغال اتباع خارجی در ایران منصوب گردید

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران؛ محسن ابراهیمی بعنوان مدیرکل اشتغال اتباع خارجی منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اشتغال اتباع خارجی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن  این حکم به شرح ذیل است:  
نظر به شایستگی های علمی و عملی و مراتب تعهد، تدین و جدیت جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان « مدیر کل اشتغال اتباع خارجی »  منصوب می نمایم.

با عنایت به نقش موثر آن اداره کل در پیشبرد و نظارت بر اهداف سازمانی، انتظار دارم با جدیت، حسن تدبیر و در چارچوب سیاست ها و برنامه های اجرایی وزارت متبوع، بتوانید نسبت به ارائه راهکارهای اساسی جهت رفع موانع اجرای دقیق قوانین و مقررات بازدارنده‌ درباره اشتغال اتباع خارجی؛ بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های ‏قانونی موجود، علی الخصوص نظارت و اجرای بدون تنازل مواد (181)، (120 ) و (121) قانون کار ج.ا.ا؛ تقویت سطح همکاریهای موثر با واحدهای ذیربط وزارتخانه های کشور، امور خارجه و نیروی انتظامی جهت شناسایی، ساماندهی، کنترل مبادی ورودی و... ‏نیز اخراج نیروی کار غیر مجاز؛ تمهید ضوابط نوین جهت نظارت بر اشتغال اتباع خارجی در مشاغل مجاز و تقویت سطح همکاری با شرکای اجتماعی دولت جهت ترجیح نیروی کار داخلی به منظور بهبود وضعیت بازار کار از اهم اولویت های جنابعالی است.

از درگاه ایزد منان، توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و در  سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج) مسالت دارم.

  پربازدید ترین