• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تداوم سلطه آبی و اناری پوشان بر فوتبال اسپانیا؛ قهرمانی مقتدرانه بارسلونا در لالیگا

تداوم سلطه آبی و اناری پوشان بر فوتبال اسپانیا؛ قهرمانی مقتدرانه بارسلونا در لالیگا

بارسلونا با گل لیونل مسی در برابر لوانته پیروز شد و قهرمانی خود را جشن گرفت.

دو تیم بارسلونا و لوانته از هفته سی و پنجم لالیگا از ساعت 23:15 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود بارسلونا به پایان رسید تا این تیم در سه هفته مانده به پایان فصل برای بیست و ششمین بار قهرمان اسپانیا شود.

بارسلونا با این پیروزی 83 امتیازی شد تا فاصله اش با اتلتیکو به 9 امتیاز برسد و برای چهارمین بار در 5 فصل اخیر فاتح لالیگا شود. این همچنین دهمین قهرمانی لیونل مسی در لالیگا محسوب می شود تا او نخستین بازیکن غیر اسپانیایی شود که به این آمار می رسد.

در نیمه اول این دیدار بارسلونا همانند انتظار مالکیت کامل توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت های زیادی را نیز خلق کرد، اما با بدشانسی فرصت‌ها را از دست دادند تا نیمه اول جفت تیم بدون گل به رختکن بروند.

در اولین دقیقه نیمه دوم مسی به جای کوتینیو وارد زمین شد. پس از حضور مسی بارسلونا زهردار تر حمله می کرد و سرانجام موفق شد در دقیقه 62 روی پاس با ضربه سر ویدال و ضربه دقیق پای چپ دروازه لوانته را باز کند. در ادامه بارسلونا به حفظ توپ می پرداخت. در دقیقه 89 ضربه انیس بردی به تیر عمودی تراشتگن برخورد کرد. در نهایت شاگردان والورده با پیروزی 1-0 مقابل لوانته به پیروزی رسیدند و قهرمان این فصل لالیگا شدند.

  پربازدید ترین