• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

کمال ناصر اصولی با چه اندیشه ای می خواهد رییس پارلمان شود؟!

کمال ناصر اصولی، نماینده مردم خوست در پارلمان: اگر رهبران تاجیک، هزاره و اوزبیک می‌خواهند در افغانستان زندگی کنند، از چشم سفیدی باید دست بکشند، پشتون‌ها را به عنوان اکثریت قبول کنند؛ در غیر آن، کاسه صبر پشتون‌ها روزی لبریز می‌شود و برایشان می‌گویند که از کشور ما خارج شوید. افغانستان کشور پشتون هاست.
با این اندیشه این شخص می خواهد رییس پارلمان شود.
نکته:
اصولی صادقترین چهره، وما غیر اوغو نفهم ترین چهره ایم ، یعنی ایما اشاره وکنایه را اصلا درک نمی توانم که بماند بلکه تلاش می کنم قبول کنیم که یک هموطن ویک ملتیم.

مگر اینکه یکی مثل اصولی صادقانه بیاید حرف بزند که تاجیک به تاجکستان وازبیک را بازبکستان وهزاره به قبرستان هدایت کند تازه باور نمی کنیم می گویم چه ادم بد است بقیه فاشیست ها مثلا غنی خوب است یا کر کور زی شان .

مثلا غنی ادم خوب است که میگوید هیچ افغان بر افغان دیگر بر تری ندارد . در عمل هیچ کاری برای غیر اوغو نمی کند بگذریم از اینکه بعد با زبان بی زبانی می گوید منظور از افغان اوغو بوده ، در باره بقیه اقوام ما هم قوانین مخکش را نافذ می دانم .

تا زمان که درک ما تا به این حد از درجه نفهمی باشد چیزی تغییر نمی کند که بماند، روزگاری سری ما شما بیاورد که دوران عبدالرحمان به خواب بیبنیم برای عبدالرحمان طلب رحمت کنیم.

  پربازدید ترین