• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اشتراک نماینده دانشجویان افغانستانی شهرستان رفسنجان در نشست با اقای دکتر تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

خانم حمیده قاسمی از بانوان فعال فرهنگی کشورمان میگوید: نشست صمیمانه آقای دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاداسلامی بادبیران اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی و جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت بیانیه"گام دوم انقلاب"عصر روز سه شنبه 31 ثور (اردیبهشت ماه) ، در تالار حافظ تهران برگزار شد.

خانم قاسمی ادامه میدهد: این نشست که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع )و سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه ازاد اسلامی برگزار شد

وی افزود:  این نشست صمیمانه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید جمعی از دبیران اتحادیه ها و تشکل ها و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی به ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

همچنین در پایان این نشست گفتگوی ویژه مسئولان دانشگاه ازاد اسلامی با دبیر کانون ادنا دانشگاه ازاد اسلامی رفسنجان صورت گرفت و مشکلات دانشجویان افغانستانی به صورت شفاهی و کتبی ارائه شد.

 قابل ذکر هست که در روز چهارشنبه نیز دیدار دانشجویی با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای برگزار شد و درپایان این دیدار درخواستی از مشکلات دانشجویان افغانستانی به نماینده ایشان تحویل داده شد.

خانم قاسمی در پایان میگوید: تشکر ویژه  از جناب اقای محمد رضا رحمانی بابت اشتراک در این نشست به نمایندگی از اتحادیه ادنا (شهرستان رفسنجان)  دارد و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان دارد.

  پربازدید ترین