• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رهبر خطرناک ترین گروه مافیایی در کابل به دست پولیس کشته شد

 رهبر خطرناک ترین گروه  مافیایی در کابل به دست پولیس کشته شد

وزارت امور داخله با نشر خبرنامه‌ای از کشته شدن خطرناک ترین سردسته یک گروه سازمان یافته شبکه های جرمی با سه تن از افرادش در کابل خبر می دهد.

نصرت رحیمی سخنگوی وزارت امور داخله می گوید شام روز گذشته این گروه بسیار خطرناک مافیایی در درگیری مستقیم با پولیس کشته شدند.

آقای رحیمی می گوید “عنایت قچی” خطرناک ترین رهبر یک گروه مافیایی جنایت کار که در بسیاری از جرایم سازمان یافته در شهر کابل دست داشت با سه تن از افرادش در جریان یک درگیری رو در رو با پولیس، در منطقه پغمان کابل کشته شد.

وی می گوید”عنایت قچی” رهبری این شبکه مافیایی خطرناک را بر عهده داشته و در بسیاری از جرایم جنایی سازمان یافته به شمول اختطاف، ترورهای سازمان یافته،سرقت های مسلحانه و چپاول  در کابل مسوول اصلی بوده است.

 او افزود این گروه مافیایی پیش از این نیز چندین بار با پولیس درگیر شده بودند و از اهداف مهم وزارت داخله به شمار می رفتند.

آقای رحیمی گفت، عنایت قچی و با هفت تن از افرادش شام روز پنجشنبه با هفت تن از افرادش، یک عراده موتر هایلکس را دزدیده و فرار کردند که با تعقیب پولیس مواجه شدند و در مربوطات ولسوالی پغمان در یک درگیری مستقیم با پولیس، عنایت قچی و سه تن از افرادش کشته شده و چار تن دیگر از همکارانش توسط پولیس بازداشت شدند.

نام عنایت قچی پیش از این نیز در فهرست 13 نفری جرایم سازمان یافته در کابل که توسط وزارت داخله نشر شده بود دیده می شد و از افراد تحت تقیب پولیس بود.

آقای نصرت رحیمی می گوید در بیست روز گذشته 690 تن در پیوند به 534 قضیه جرمی در مرکز و ولایات بازداشت شده اند که 248 تن این افراد در کابل بوده و 18 نفر شان متهم به جرایم سازمان یافته اند.

  پربازدید ترین