• سه شنبه, 04 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مجالس سنا و پارلمان مراکز اصلی تروریزم است

مجالس سنا و پارلمان مراکز اصلی تروریزم است

مشاور ارشد مجلس سنا و بطور اخص مشاور فضل الهادی مسلمیار بنام دلاور توسط پولیس وزارت داخله که سرگرم فراهم سازی تسهیلات از جمله آماده سازی تجهیزات حملات انتحاری برای تروریستان در کابل بود، بالفعل دستگیر و از داخل موتر اش که دارای کارت VIP بود مقدار بزرگ مهمات و تجهیزات تروریستی و انتحاری را کشف نمودند.
گزارش ها مشعر است که در داخل حلقات دولت، دستان خونین بخاطر حفظ آبروی اشرف غنی و شرکا بشدت در تلاش اند تا این تروریست را که با اسناد و شناسنامه پاکستانی دستگیر شده است، رها نمایند.

طبق یک خبر جدید، اقای رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی فاش ساخته است که در زمان کارش اسناد موثقی را برای اشرف غنی احمدزی مبنی بر وابستگی مسلمیار نسبت به داعش ارایه داشته است که از طرف غنی احمدزی ناشنیده باقی ماند!
همچنان سالها قبل، ظاهر قدیر در داخل پارلمان از همدستی مسلمیار رییس مجلس سنا با گروه داعش بطور مستند فریاد کشید اما اشرف غنی احمدزی این رهبر اصلی تروریست ها و سرکرده داعش در افغانستان به آن وقعی نگذاشت، تا اینکه مشاور ارشد مسلمیار توسط پولیس دستگیر شد.

هر انسان باهوش میداند که داعش پروژه اصلی امریکا در افغانستان بوده و اشرف غنی احمدزی مجری اصلی این پروژه است!
قبلا گزارشات فراوانی وجود داشت که مسلمیار منزل شخصی خود را به پناهگاه گروه های انتحاری تخصیص داده است.
در این اواخر تحت سایه حمایت اشرف غنی احمدزی کمال ناصر اصولی در برابر قانون با شاخ جنگی پرداخته و با توجه به فیصله همه کمیته های مجلس نمایندگان از جمله کمیته 27 نفری و آرای 130 تن از نمایندگان مجلس مبنی بر پیروزی آقای رحمانی، مجلس را توسط چند خانم به گروگان گرفته و برای مشتعل ساختن جنگ بزرگ قومی در افغانستان هیزم جمع نموده، انبار نفت را فراهم ساخته و بی خیال به شارلاتانی ادامه داده، اما هیچ مرجعی در دولت وجود ندارد تا از قانون دفاع و او را سرجایش بنشاند و به این غایله تباه کن خاتمه دهد.

غنی احمدزی میخواهد تا هردو مجلس را به کانون منازعه و مرکز تروریستی تبدیل نماید‌‌.
بدون شک ادامه بازی اصولی این نژاد پرست مشهور و چهره ضد ملی، افغانستان را در دریای خون غرق خواهد نمود.
همه این جنایات بزرگ و قتل و کشتار تحت مدیریت اشرف غنی احمدزی این نوکر گوش بفرمان امریکا و مجری پروژه داعش در افغانستان صورت میگیرد و کلان ترین تروریست و حامی سرسخت آن غنی احمدزی است نه کسی دیگری!

  پربازدید ترین