• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

افشاگری های تکان دهنده از فساد گسترده اخلاقی در ارگ: بانوان با ارایه تن و بدن خود به مقام های عالی می رسند

افشاگری های تکان دهنده از فساد گسترده اخلاقی در ارگ: بانوان با ارایه تن و بدن خود به مقام های عالی می رسند

حکومت وحدت ملی که از پنج سال به این طرف روی کار است اخیرا با انتقادها و افشاگری‌های شماری از مقامات پیشین آن مواجه شده است.

در تازه ترین مورد جنرال حبیب الله احمدزی، مشاور پیشین رییس‌جمهور در گفتگو با تلویزیون خورشید پرده از فساد سازمان‌یافته در ارگ ریاست‌جمهوری و حلقه اطرافیان رییس جمهور برداشت.

او می گوید حلقه کوچکی دور رییس جمهور غنی تار تنیده و مانع می شوند تا افراد و اشخاص دیگر نیز بتوانند به این کشور خدمت کنند.

آقای احمدزی می گوید در دوران کمپاین های انتخاباتی غنی، به بهترین وجه امنیت این کمپاین ها را تامین کرده ولی سپس با دیدن فجایع و افتضاحات استعفا داده و از کار با رییس جمهور کنار رفته است.

وی در بخش دیگری از افشاگری های تکان دهنده خود پرده از فساد گسترده اخلاقی در ارگ، برداشته می گوید “بانوان با ارایه تن و بدن خود به مقام های عالی می رسند.”

این اتهامات بر حکومت و حلقه رییس‌جمهور غنی در حالی وارد می‌شود که مریم وردک، یکی دیگر از همکاران پیشین تیم رییس‌جمهور در گفتگویی با شبکه تلویزیونی هندی “وای‌آن” نیز بر اظهارات جنرال احمدزی مهر تایید زده گفت که در ارگ فساد اخلاقی سر به آسمان می زند و ا”گر بخواهی پیشرفت کنی باید از تن و بدن خود مایه بگذاری.”

او همچنان می گوید وکیلان زن با 500 و 600 رای خود کامیاب ساخته می شوند.

شاه حسین مرتضوی معاون سخنگوی رییس‌جمهور در صفحه فیسبوک خود به این افشاگری ها واکنش نشان داده می نویسد” جنگ روانی هدفمند به هدف تخریب افراد و دستگاه های حکومتی آغاز شده است. در این شکی نیست که کاستی های در حکومت و جود دارد، اما تخریب شخصیت ها و دستگاه حکومتی اکنون با هدف سیاسی صورت می گیرد.”

این افشاگری‌ها موج گسترده ای از انتقادات را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

  پربازدید ترین