• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

روز قدس نشانه «نصر من الله و فتح قریب» است

روز قدس نشانه «نصر من الله و فتح قریب» است

قدس، مرز میان مظلومیت با ظلمت، مرز میان ایستادگی با تجاوز و نماد اسارت انسانیت و معنویت در چنگال تبعیض و اشغالگری و جنایت است. قدس، نمود امید به وعده الهی «نصر من الله و فتح قریب» است.

قریب به یکصد دهه می گذرد که دسیسه های آمریکا و هم پیمانانش همراه ملت های مظلوم و مسلمان منطقه همچون فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان، ایران و ... بوده است اما سردمداران کفر باید بدانند که طرح های شوم و تبلیغاتی آنان چون معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن جولان، تلاش‌های مزبوحانه ای است که ان شاءالله همچون دسیسه های گذشته با شکست روبرو خواهد شد.

در آستانه راهپیمایی عظیم و باشکوه روز جهانی قدس، که امسال «روز جهانی قدس شکست قرن و تثبیت آرمان فلسطین» نام گرفته است، بر این باوریم که دسیسه ‌های تبلیغاتی دشمنان امت اسلام باید با صدای بلند پاسخ داده شده و آتش‌افروزی ‌های منطقه ‌ای آنها با قاطعیت مقابله شود.

ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان ضمن پاسداشت میراث گرانسنگ حضرت امام {خمینی} راحل عظیم الشأن رضوان الله تعالی علیه در نامگذاری روز جهانی قدس و حفظ آرمان های والای ایشان در دفاع از ارزش های اسلامی و دستاورهای عظیم آن همه ساله این روز را گرامی می دارد.

ملت مسلمان و روزه دار افغانستان، با حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان و سرزمین‌های اشغالی محکوم ‌نموده و از خداوند متعال عزت اسلام و مسلمین و وحدت هر چه بیشتر ملت های مسلمان را مسألت می نماید.

  پربازدید ترین