• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

صعود لاله های نارجی به فینال لیگ ملت ها، نیمه نهایی کابوس وحشتاک سه شیرها

صعود لاله های نارجی به فینال لیگ ملت ها، نیمه نهایی کابوس وحشتاک سه شیرها

تیم فوتبال هلند با شکست تیم فوتبال انگلیس در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا، حریف پرتگال در دیدار نهایی مسابقات شد.

 در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا تیم های فوتبال هلند و انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با بازگشت به یاد ماندنی لاله های نارنجی و کسب پیروزی سه بر یک به سود شاگردن رونالد کومان به پایان رسید.

در این جدال ابتدا تیم فوتبال انگلیس در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی توسط مارکوس رشفورد به گل رسید و پیروز به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم اما همان طور که انتظار میرفت، هلندی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و پس از فشار متعدد به روی دروازه حریف در دقیقه 73 توسط ماتیاس دی لیخت به گل مساوی رسیدند و بازی را به وقت های اضافی کشاندند.

اما آتش بازی لاله های نارنجی در وقت های اضافی این دیدار آغاز شد و این تیم موفق شد در فاصله 15 دقیقه روی اشتباهات و ضعف خط دفاع انگلیس دو بار دروازه تیم تحت هدایت ساوت گیت را باز کند.

ابتدا واکر در دقیقه 97 با گل به خودی و در ادامه نیز در دقیقه 116 روی اشتباه فاحش خط دفاع انگلیس، پرومس گل سوم تیمش را زد تا هلندی ها در شبی دراماتیک صعود به فینال نخستین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا را جشن بگیرند.

با این شکست حسرت انگلیسی ها برای رسیدن به جام 53 ساله شد تا آنها بر خلاف اسم و رسمی که دارند، کماکان ناکام ترین تیم اداور مراحل نیمه نهایی رقابت های ملی باشند.

به این ترتیب تیم های انگلیس و سوئیس برای کسب مقام سومی و تیم های پرتگال و هلند برای مشخص کردن قهرمان نسختین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

  پربازدید ترین