• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ضیاء الحق امرخیل، گلالی، نور صافی، احمدجواد پیکار و عاطف مشعل به عنوان اعضای جدید بورد کریکت منصوب شدند

ضیاء الحق امرخیل، گلالی، نور صافی، احمدجواد پیکار و عاطف مشعل به عنوان اعضای جدید بورد کریکت منصوب شدند

عزیزالله فضلی، رئیس بورد کریکت افغانستان دیروز در یک نشست خبری در کابل می‌گوید، برای تنظیم خوب کارها و پیشرفت امور، در کریکت بورد افغانستان تغییراتی آمده است.

او می‌گوید، گلالی نور صافی، احمدجواد پیکار، سرپرست وزارت شهرسازی، ضیاالحق امرخیل، مشاور رئیس جمهور و شکرالله عاطف مشعل، سفیر افغانستان در پاکستان به عنوان اعضای جدید بورد کریکت افغانستان جاگزین حکمت خلیل کرزی، اکلیل حکیمی، سید سادات منصور نادری و احمدشاه سنگدل شده اند.

به گفتۀ آقای فضلی، این تغییرات به آنها امکان می‌دهد تا مشکلات بودجه، پالیسی و دیگر کارهای ناتمام را به سرانجام برسانند.

او می‌افزاید، در کمیتۀ گزینش تیم ملی کریکت نیز تغیراتی به وجود آمده و به‌جای دولت احمدزی و پاچا حسین، اندی مولز، مربی پیشین تیم ملی کریکت و مجاهد زدران به عضویت کمیتۀ گزینش درآمده اند.

به گفتۀ رئیس بورد کریکت، پس از جام جهانی کریکت در تیم کریکت نیز تغیراتی خواهد آمد و کمیته‌یی برای تعیین رئیس اجرایی بورد کرکت نیز تعیین شده است.

در این نشست، نظیم جار عبدالرحیم‌زی که پیش از این مسئول بخش توسعۀ بازی‌های کریکت بود به عنوان مسئول رسانه‌یی بورد کریکت معرفی شد.

دولت‌ احمدزی، رئیس پیشین کمیتۀ گزینش کرکت بورد می‌گوید، تغییرات باید در میان بازی‌کنان نیز به وجود بیاید و افراد جدید عضو تیم کریکت شوند.

تغییرات جدید در بورد کریکت زمانی انجام می‌شود که تیم کریکت افغانستان در بازی‌های جام‌ جهانی کریکت برای سومین بار متحمل شکست شده است.

  پربازدید ترین