• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

با سقوط گرانترین پهباد امریکا با سلاح لیزری سپاه ایران سازمان اطلاعات امریکا ناخن زیر دندان گرفت

با سقوط گرانترین پهباد امریکا با سلاح لیزری سپاه ایران سازمان اطلاعات امریکا ناخن زیر دندان گرفت

پیشرفت دفاعی ایران امریکا را خیره کرده است قوی‌ترین و گرانترین و پربردترین پهباد امریکا ساعت 4 و نیم صبح به نشانه‌ی تعظیم به خاک ایران نقش بر زمین شد این امر ضرب شست دیگری ایران بوده که بر سینه‌ی امریکا اصابت کرد.

ترامپ گفت این آدم ( پامپائو) گفت که برجام را زیر پا بگذارم و حال امریکا در این سیاست شکست خورده است روحانی رئیس جمهور ایران گفت دو نفر از رهبران جهان گزارش رسمی از طرف امریکا به ما داده است که امریکا احساس شکست در سیاست تحریم خود نموده است واقعا اگر امریکا توان جنگی را می داشت لحظه‌ای آرام نگرفته و تا حال خاک ایران را به توبره باد می‌نمود؛ امریکا از قدرت دفاعی ایران کاملا بی‌خبر بوده و نمی‌تواند که چگونه از چنگ جنگ اگر اتفاق افتد بیرون شود و به تکرار می‌گوید امریکا آغازگر جنگ نخواهد بود و عربستان هم می گوید ما تلاش جدی می نماییم تا جلوی جنگ گرفته شود.

ساقط کردن پهباد امریکا پیام واضح به امریکا داد که خیلی از توان مندی دفاعی ایران بی خبر هستید.

یک روزنامه معتبر غربی در مقاله‌ای نوشته است که ترامپ در حصار سه ابرقدرت شرقی چین روسیه و ایران و تصویر این موضوع را هم چاپ کرده است، ایران با صراحت گفته است که اسرائیل گروگان جنگ خواهد بود. چیزی که خیلی قابل توجه هست روحیه‌ی بالا وحس امنیت و نترسیدن از جنگ است که دربین مردم ایران دیده می‌شود گرچند که گرانی شدید هست ولی اگر از این گردنه با سلامتی رد شوند دیگر نان ایران پخته خواهد بود.

  پربازدید ترین