• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

افتخارات تیم ملی فوتسال ما در چیست؟

افتخارات تیم ملی فوتسال ما در چیست؟

گرچند در ورزش برد و باخت امر طبیعی هست اما برد از تیم های که سابقه ای قدرتمند و غرق در امکانات هست کار بسیار دشوار بوده و پیروزی در مقابل چنین تیم ها افتخار هست و قهرمان واقعی خوانده می شود.

تیم رقیب:
1- تایلند؛ کشور تایلند میزبان بازی الکمپیک بوده است واین مقام نشانگر اهمیت سرمایه گذری کشور تایلند روی ورزش خود بوده و بهترین ها را تربیت نموده است.
2 - تیم جاپان؛ بیش از دو سال جاپانی ها روی تیم ورزش خود کار کرده و آمادگی گرفته اند از هر جهت میزان توانایی بالای دارد.
3 تیم ایران؛ کشور ایران هم در ورزش سنگ تمام گذاشته و تیم ملی فوتسالش پیش از ورود به ورزش و بازی 3 ما اردو و تمرینات نفس گیر را انجام داده است.

و تیم ملی فوتسال افغانستان بقول مربی اش فقط 20 روز تمرین کرده و با نبوده امکانات و با وضعیت درب و داغونش به میدان ظاهر گشته و میدان رزم را می برد از این جهت باید قدر این تیم افتخار بخش را دانست اگر قهرمان خطاب شوند از این جهت هست که رقبای قدرتمندی داشته و شکست دادن آنها کار بسیار دشوار بوده و خوشبختانه در چنین شرایط تیم ملی افغانستان رقیب قوی خود را به زمین زده است پس قهرمان هستند.

در بازی چیزی که اشک هر آدم را جاری می نماید صداقت و وفاداری این جماعت جوان به مشترکات ملی و پرچم زیبای افغانستان هست باید به صداقت این مردم حرمت نهاد افتادن به روی زمین و بوسیدن پرچم کشور پیام جدی به همه‌ی وطنداران عزیز ما دارد که همه باید فدای کشور عزیز خود گردد و دست از تبعیض و نفاق بردارند و همه برای آبادی این کشور زیبا خود را وقف نمایند.

رئیس جمهور خیلی بجا به موقع به وظیفه‌اش عمل نموده و در بازی نهایی هیئتی را جهت شرکت در بازی تبریز به ایران خواهد فرستاد و از اداره امور خواسته است که در برگشت این قهرمانان و لو به هر نتیجه که باشد تجلیل ملی صورت گرفته و برای تقدیر آنها در ارگ مراسم گرامی داشت دایر شود.

باید گفت اینها هست که آینده سازان کشور عزیز ما خواهد بود نه کسانیکه زنجیر بریده و به بیت المال مردم لگد زده و حیثیت مردم مارا برباد داده‌اند.

اقبال صادقی

  پربازدید ترین