• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

اصلی ترین مثلث شوم

اصلی ترین مثلث شوم

یادم هست بولتون در اولین روز های به قدرت رسیدن خود به ایران اخطار داد که شما با شهر یار نو طرف هستید یعنی بی چون وچرا باید تسلیم شوید.

و چنان باد تولید می کرد که خرمن باقلی را یار می نمود و حال کار را بجای رسانده است که ترامپ به بولتون می گوید که شما مرا به چنین روز بد رسانده اید در آخرین سوزن که ایرانی ها به باد کنک امریکا فرو برده است همان پهباد افسانه ای است که نا امیدی واشفتگی را در اداره حکومت کاخ سفید پدید آورده است حال چه کند؟

باید گفت که غرور زور گویان امریکا در حال شکستن هست و نا امیدی در اردوی غرب هویدا شده است تحریم به نقطه‌ی صفر خود رسیده و هیچ گاه ایران را وادار به تسلیم نکرده است تنها یک راه باقی مانده است و آن اینست که ترامپ می گوید به هیچ عنوان نمی گذارم ایران به بم اتم دست پیدا کند و ایرانی ها در جواب می گویند که رهبری فتوای حرمت بم اتم داده است پس هیچ دست آورد برای آنهمه پف برای مثلث شوم نمانده است از این پس این ایران هست که باید رجز بخواند و بگوید که بدون چون و چرا به بر جام و تعهد بین المللی خود برگردید و سلام نامه تمام.

در آخرین لحظه‌ی تنش غیر قابل کنترل ترامپ می گوید که من نخواستم در عملیات محدود 150 ایرانی کشته شود این جمله چنان خنده دار هست که باید به مادر ترامپ اگر زنده هست گفته شود که در عزای فرزندت گرفتار شوید! چه قدر آدم دلسوز و مهربان بوده است؟ هزاران انسان به دستور و فرماندهی این غول بد کار نابوده شده ولی وی به 150 نفر ایرانی دل رحم دارد!!

به نظر می آید پرونده‌ی جنگ عملا مختومه اعلام شده است و ایران کارت برنده را در جیب خود خواهد نمود و باید دید که پس ازاین هر دو کشور با کدام کارت برنده‌ی خود وارد میدان گشته و بازی را برد برد و یا برد و باخت خواهد نمود؟

گرچند گوشت کیلوی 100هزار تومان وکچالو 8000 هزار تومان ومرغ 15 هزار تومان شده است ولی کم می خوریم و می گوییم ایرانی ها دمت گرم باد.

مثلث شوم دستت خلاص هرغلطی می توانید دریغ نکنید که تا کنون دریغ نکرده اید.

◄ اقبال صادقی

  پربازدید ترین