• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

چهره بدنام و آلوده به فساد بین المللی به حیث مشاور بین المللی کمیسیون شکایات انتخاباتی کشور انتخاب شد

چهره بدنام و آلوده به فساد بین المللی به حیث مشاور بین المللی کمیسیون شکایات انتخاباتی کشور انتخاب شد

کسی که از ریاست کمیسیون انتخاباتی غنا به جرم فساد سال گذشته برکنار شد امسال به صفت مشاور بین‌المللی کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان مقرر گردید!

اشرف غنی احمدزی (شارلوت کسوت اسمیت اوسی) چهره بدنام و آلوده به فساد بین‌المللی را به صفت مشاور بین‌المللی کمیسیون شکایات انتخاباتی مقرر کرده است که نامبرده سال گذشته به جرم فساد گسترده از ریاست کمیسیون انتخاباتی غنا برطرف گردیده بود.

گزینش خانم شارلوت در کمیسیون شکایات انتخاباتی بیانگر آن است که اشرف غنی احمدزی مهره های فاسد را در کمیسیون های انتخاباتی جابجا می کند تا زمینه تقلب به نفع ایشان کاملاً آماده باشد ، بعد از افشای مولانا عبدالله راجع به مداخله وسیع اطرافیان اشرف غنی احمدزی در کمیسیون های انتخاباتی این دومین افشاگری است که ارگ به هیچ وجه اراده برگزاری انتخابات شفاف را قبول ندارد.

متأسفانه شرایط در افغانستان به گونه ی است که نه کمیسیون های انتخاباتی و نه نامزدان انتخابات ریاست جمهوری توان مقابله با باند مافیای ارگ را ندارند زیرا کماندو ها و جریان تروریسم در دست ارگ و در خدمت ارگ قرار دارند و مافیای ارگ اکنون با مافیای بین المللی هم آهنگ شده اند.

  پربازدید ترین