• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

هنرپیشه ای که بالیوود را به خاطر خدا ترک کرد

هنرپیشه ای که بالیوود را به خاطر خدا ترک کرد

یک هنرپیشه زن معروف بالیوودی در هندوستان با انتشار اطلاعیه ای در فیس بوک اعلام کرده که قصد دارد صنعت سینما را ترک کند زیرا فضای بالیوود اعتقادات دینی او را به خطر می اندازد.

زایرا واسم یک هنرپیشه زن بالیوودی در هندوستان گفته قصد دارد سینما را ترک کند، زیرا فضای صنعت سینما با اعتقادات و دین و ایمان او در تضاد بوده و رابطه او را با «خدا» به خطر انداخته است.

واسم در یک پیام طولانی در صفحه فیس بوکش نوشته است: 5 سال پیش تصمیمی گرفتم که زندگی مرا برای همیشه تغییر داد. هنگامی که پا به بالیوود گذشتم، درها به روی محبوبیت برایم گشوده شد و به سرعت توجه عمومی را به خود جلب کردم و موفقیت زیادی کسب کرده و جوانان مرا الگو قرار می دادند. با این حال این چیزی نبود که من می خواستم. این بار ان‌شاءالله تصمیم بهتری می گیرم!

این هنرپیشه 18 ساله نوشته می خواهد اعترافی بکند و گفته از هویتی که در این فضای کاری به دست آورده راضی نیست.

واسم نوشت: هرچند حمایت و تشویق زیادی کسب کردم، اما مرا به راه گمراهی کشاند و در سکوت و ناخودآگاه از ایمان دور شدم؛ زیرا در محیطی کار می کردم که دائم با ایمان من تداخل ایجاد می کرد و رابطه من را با مذهب تهدید می کرد.

گفته می شود زاریا با انتشار این بیانیه در فیس بوک حمایت های اینترنتی زیادی به ویژه از سوی علمای اسلامی و مفتیان دریافت کرده است.

گفتنی است این هنرپیشه از پدر و مادری مسلمان و کشمیری به دنیا آمده است. وی نخستین هنرپیشه هندی نیست که از فضای سینمای هند فاصله می گیرد. پیش از این در سال 2014 مونیکا یک هنرپیشه جوان هندی به اسلام گروید، مسلمان شد و صنعت فیلم و سینما را ترک کرد. در فوریه  2014 نیز دو موسیقی دان هندو (ای آر رحمن و یووان شانکار راجا)  نیز به اسلام گرویدند.

  پربازدید ترین