• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اتهام دلالی برای زنان و تجارت جنسی علیه بنیانگذار اندروید

همسر بنیانگذار اندروید، یکبار دیگر رسوایی های جنسی او را دامن زد.

به نقل از BuzzFeed Newsهمسر سابق اندی رابین، بنیانگذار آندروید، وی را به مخفی کردن اندازه واقعی درآمدش، دلالی فحشا یا "مرده گاوی" و تجارت جنسی متهم نموده است.

به گفته همسر سابق رابین، قرارداد ازدواج با شوهرش با نقض قابل توجهی امضاء شده بود. روبین با وکیل توافق نموده و بخش زیادی از ثروتش را از همسر سابق خود، از جمله سود حاصل از خرید مایکروسافت شرکت Danger، که روبین یکی از بنیانگذاران آن بود، مخفی کرد.

بر علاوه این زن همسرش را متهم کرد که در طول زندگی زناشویی شان، اوبا دیگر زنان نیز رابطه نامشروع جنسی داشته و در بدل پول، حداقل برای پنج دختر شرایط همبستری با مردان را فراهم نموده است. به گفته این خانم، شوهر سابقش حتی قبل از خروج از گوگل یک حساب بانکی برای خود باز نمود که از طریق آن صدها هزار دالر را برای این زنان ارسال نموده بود. بنیانگذار اندروید سپس از همین حساب بانکی برای مخفی کردن درآمد خود از همسرش استفاده نمود.

او قصد دارد قراردادسابق ازدواج با همسر سابقش را فسخ نموده و به بخشی از ثروت او که حدود 350 میلیون دالر برآورد می شود، ادعای مالکیت کند.

در سال 2014 که اندی رابین خالق اندروید گوگل را ترک کرد از او با نام قهرمانی یاد می شد که دورنمای تلفن های همراه را برای همیشه متحول کرده است. البته که نمی توان نقش پررنگ وی را در شکل گیری تحولات دنیای موبایل نادیده گرفت اما دلیل واقعی ترک گوگل آنطور که نشریه نیویورک تایمز گزارش داده رسوایی های اخلاقی اندی رابین بوده است. ماجرا از این قرار است که در سال 2014 میلادی زنی از تلاش رابین برای تجاوز جنسی به وی خبر داد و این مساله برای خالق اندروید دردسرساز شد.

گوگل گرچه میتوانست رابین را به خاطر این اتهام جریمه نماید اما شرکت 90 میلیون دالر به عنوان جبران خسارت به او پرداخت نمود.

  پربازدید ترین