• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

وقتی چهره واقعی اعراب رو می شود؛ اما خلق باور برای ما زود است

وقتی چهره واقعی اعراب رو می شود؛ اما خلق باور برای ما زود است

یادم هست که حسنی مبارک رئیس جمهور مصر در زندان افتاده بود و می رفت که حکم اعدامش صادر شود زن حسنی مبارک در اقدام فوری و جدی خود سران کشورهای عرب را تهدید کرد اگر از حسنی مبارک شوهرش حمایت نکنند تمام 37 حلقه فیلم سکس سران اعراب را به نمایش خواهد گذاشت پس از چنین تهدید امیر قطر بلا فاصله خود را در مصر رساند بعد از اقامت سه روزه در کنار خانواده حسنی مبارک پس به قطر برگشت و دیگر از محاکمه و اعدام حسنی مبارک خبری نشد.

شیخ محمد امیر دبی زن شماره 6 وی با بوجی های از دلار و یورو فرار می کند و اکنون در انگلیس از ترس جانش پنهان شده است دیگر معلوم نیست که آخرین شماره معشوقه‌ی امیر عدد چند است؟ در کمتر از یک هفته باز هم پسر امیر دبی دست گل به آب می دهد و در اثر کثرت شرب و سکس جمعی جانش را از دست می‌دهد و پدر سه روز عزای عمومی اعلام می نماید.

در سرزمین وحی جای که فرشتگان از آسمان فرود آمده و بر محور پاکی وصداقت (رسول حق) حلقه زده و بشر از این مکان پیام هدایت را گرفته است جولانگاه عریانترین زن هنر پیشه‌ی غرب گشته و شراب که حرام قطعی هست حلال قطعی می‌شود. از سوی همین اعراب صاحبان فتوا و قتل و جهاد هستند که فوج فوج آدمهای فاقد گناه را در گوشه گوشه‌ای از سرزمین خدا نابود کرده و برای چنین جنایت پاداش بهشت می دهند و باید گفت هر آنچه نوش هست نصیب صاحبان فتوا هست و هرآنچه نیش هست بر بدن گمراهان و فریب خوردگان فرو می رود دشوارترین و کشنده‌ترین کار اینست که باور به چنین واقعیت های تلخ به این زودی بدست نمی آید و باید خیلی زمان بگذرد و از کشته ها پشته ها ساخته شود تا اندکی خلق باور شود و بعد مسیر نجات پیموده شود.

  پربازدید ترین