• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مصدومیت 34 نفر به دنبال حرکات نمایشی در کاروان عروسی مهاجرین در قم

مصدومیت 34 نفر به دنبال حرکات نمایشی در کاروان عروسی مهاجرین در قم

بی‌احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروسی مهاجرین در شهر قم منجر به مصدومیت 34 نفر گردید.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ولایت قم می‌‌گوید: بی‌احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروسی مهاجرین افغانستانی در شهر قم منجر به مصدومیت 34 نفر گردیده است.

مهدی فراهانی روز جمعه (28 سرطان/تیرماه)، با اشاره به جزئیات اتفاق ناگوار در جریان یک کاروان عروسی گفت: کاروان عروسی اتباع افغانستانی حد فاصل میدان 72 تن به شهرقائم قم به دلیل حرکات نمایشی موتورسواران منجر به تصادفات پی‌درپی گردیده و 34 مجروح به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این حادثه که روز بعدازظهر جمعه 28 سرطان اتفاق افتاد 12 مجروح با 5 آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های نکویی و شهیدبهشتی منتقل شدند و تعداد 22 نفر نیز با آسیب‌های خفیف در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه اسامی و مستندات کلیه‌ی مصدومین اعم از انتقالی و سرپایی در بایگانی اورژانس 115 موجود است، اظهار داشت: حال 12 مجروح منتقل‌شده به بیمارستان این حادثه رضایت‌بخش گزارش شده است.

فراهانی افزود: این حادثه که نتیجه بی‌احتیاطی و عدم رعایت قوانین ترافیکی بوده باعث ترافیک سنگین و نیز ساعت‌ها درگیری اورژانس و آمبولانس‌های اورژانس گردید.

  پربازدید ترین