• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مروری بر زندگی مشمئز کننده ترامپ

مروری بر زندگی مشمئز کننده ترامپ

هر اندازه، ابعاد شخصیتی و زندگی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را زیر و رو کنیم  فقط با انحرافات اخلاقی ، فساد مالی و نژادپرستی زننده وی روبرو می شویم.

ترامپ همه عمر خود را باکثیف ترین روش ها به مال اندوزی پرداخت و در زندگی وی هیچ چیزی جز پول ارزش ندارد و همین نکته نیز وی را به فساد اخلاقی و مالی مشمئز کننده سوق داده است .

دفتر تحقیقات فدرال چندین روز پیش اسنادی درباره این زندگی آلوده منتشر کرد و به دست داشتن وی در دادن چندین فقره رشوه پیش از انتخابات 2016 به یک بازیگر زن که ادعا کرد با وی روابط نامشروعی داشته ،اشاره کرد.

این اسناد حاکی است، ترامپ آن زمان که کاندید انتخابات ریاست جمهوری بود 130 هزار دلار به استورمی دنیلز بازیگر، به منظور حمایت از ستاد تبلیغاتی وی پرداخت.

رسانه ها و مطبوعات و عامه مردم درباره زندگی زننده ترامپ می گویند هیچ نیازی به اثبات آن وجود ندارد، رفتار ترامپ و خانواده وی بزرگترین دلیل بر آن است و اما ما از باب اینکه شاهدی داشته باشیم سخنان روزانو روبیکوندی بازیگر ایتالیائی؛ همسر پیشین ایوانا اولین همسر دونالد ترامپ را نقل می کنیم.

روبیکندی در دیدار با هاف پست درباره فرزندان دونالد ترامپ گفت: دونالد ترامپ جونیور ،ایوانکا و اریک ترامپ پول پرست هستند و دل ندارند،آنها زباله هایی مشمئز کننده و لکه ننگ بشریت هستند.

  پربازدید ترین