• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

کارتهای آمایش 13 و هویت 12 اتباع خارجی تا تاریخ 30 شهریور ماه 98 دارای اعتبار می باشد

بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله (کشور) ایران، کارتهای آمایش 13 و هویت 12 اتباع خارجی تا تاریخ 30 میزان (شهریور) ماه 98 دارای اعتبار می باشد.

بر اساس ابلاغ اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله (کشور) ایران، طرح آمایش14 جهت بروز رسانی آمار و اطلاعات پناهندگان افغانستانی دارای کارت آمایش13 و صدور کارت آمایش14 در دفاترخدمات اتباع خارجی در حال اجرا می باشد و هم زمان با اجرای آمایش14 برای مشمولین کار، پروانه کار نیز در این دفاتر صادر می‌گردد.


قابل توجه اتباع افغانستانی فاقد مدرک در ایران
نوبتدهی به دانش آموزان افغانستانی فاقد مدارک اقامتی معتبر از تاریخ 98/05/19 تا  98/05/31 در دفاتر خدمات اتباع خارجی انجام می شود .

اتباع افغانستانی مشمول می توانند جهت اخذ نوبت برگ حمایت تحصیلی در مدت زمان مذکور به دفاتر خدمات اتباع خارجی مراجعه کنند.

سرپرست دانش آموزان لازم التعلیم فاقد مدرک معتبر که دارای دو سال اقامت در جمهوری اسلامی ایران باشند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم از جمله اجاره نامه مبنی بر دو سال اقامت، مدارک هویتی ( گذرنامه - تذکره ) و عقدنامه  برای نوبت گیری به نزدیک ترین دفتر خدمات اتباع خارجی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

برای نوبت گیری ضرورتی به حضور همه اعضای خانوار نمی باشد.

  پربازدید ترین