• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ارگ در تدارک جشن استقلال و کاخ سفید در تدارک سرنوشت ارگ!

ارگ در تدارک جشن استقلال و کاخ سفید در تدارک سرنوشت ارگ!

ارگ بیست و چهار میلیون افغانی را به خاطر 4 آهنگ هزینه می کند و پنجصد هزار دالر را برای برج خلیفه دبی می پردازند تا به مناسبت جشن استقلال بیرق افغانستان را به نمایش بگذارند بی خبر از اینکه به زودی ها سرنوشت ارگ در کاخ سفید و دوحه تعیین می گردد.

مقامات بلندپایه قصر سفید در حضور ترامپ بالای افغانستان روز گذشته به گفتگو نشستند گرچه از چگونگی نتیجه جلسه چیزی به بیرون درز نکرده است اما ترامپ و تمام اعضای اشتراک کنندگان جلسه فضای گفتگو ها را مثبت ارزیابی کرده اند.

در جشن استقلال آمریکا چندی قبل در حدود پنج میلیون دالر مصرف کرده بودند که با واکنش اکثریت مردم آمریکا و حتی مقامات رسمی آن کشور مواجه گردید که اضافه خرجی صورت گرفته است و ترامپ مجبور به جواب گردید که گفت یک مقدار از این مصرف را شرکت های خصوصی به عهده گرفته بودند.

در افغانستان همه می دانند که استقلال وجود ندارد و ارگ می گوید که حساب می دهیم و حساب می گیریم پس همین پنج میلیون دالر را چگونه مصرف می کنند برای که حساب می دهند و از که حساب می گیرند ، بیست و چهار میلیون افغانی را چگونه برای چهار آهنگ می پردازند و چگونه حساب می گیرند و برج خلیفه با تزیین بیرق افغانستان چه درد مردم افغانستان را درمان می‌کند و چه کسی حساب آن را می دهد؟

مگر کشوری که استقلال داشته باشد بالای سرنوشت آن در واشنگتن و دوحه تصمیم گرفته می شود؟

  پربازدید ترین