• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ارگ در روز روشن برای مردم دروغ گفت و با بی احترامی به خون مردم کمپین انتخاباتی برگزار کرد!

ارگ زیر فشار فضای مجازی خودش اعلام کرد که کمپین انتخاباتی خود را برای یک روز به تعویق می اندازد ولی یک ساعت بعد از این اعلامیه در تالار لوی جرگه کمپین انتخاباتی و آن هم از تطمیع شده گان هزاره های اسماعلیه برگزار کردند تا بیشتر نمک بر زخم هموطنان داغدیده ما بپاشانند ، و هم جنازه ها نا دفن شده لاشخوران ارگ مردم را در حفظ امنیت ملامت می کنند و ارگ را براات می دهند.

واقعیت این است که ارگ و سکتور های امنیتی مشروعیت خود را در حفظ امنیت مردم از دست داده اند و مردم را طعمه برای انتحاری ها و انفجاری ها تنها گذاشه اند و از زندان ها انتحاری ها و انفجاری ها را برای کشتار مردم رها می نمایند ، ارگ اگر کوچکترین احساس با مردم می داشت وزرای امنیتی را برکنار و معصوم ایستانکزی چهره مشکوک را به دار می آویخت.

اکنون وقت آن رسیده است که تمام نامزدان انتخابات ریاست جمهوری ، رهبران سیاسی در همبستگی با مردم افغانستان ارگ را خلع قدرت نمایند و یک اداره موقت را با تفاهم با تمام جوانب قضیه افغانستان از افراد که دست شان به فساد و کشتار مردم آلوده نباشند ایجاد نمایند.

بقای اشرف غنی احمدزی در قدرت با این مسوولان امنیتی به معنای ادامه هلوکاست هدفمند مردم افغانستان است ، تیم اشرف غنی احمدزی از کشتار مردم افغانستان سیر نمی شوند ، مردم برای این تیم به اندازه پشیزی اهمیت ندارد ، اگر کوچکترین همدردی و حس انسانی در نزد این تیم می بود حداقل برای یک روز از شرم مردم کمپین بقای قدرت نمی کردند.

هم وطن اگر با اتحاد و همبستگی ارگ نشینان را از پیش پای خود نبردارید ارگ نشینان بسیار بی باکانه قتل عام هدف مند شما را به تماشا می نشینند.

  پربازدید ترین