• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رفتن معصوم ستانکزی بیشتر جنبه تبلیغاتی و کمپینی دارد!

رفتن معصوم ستانکزی بیشتر جنبه تبلیغاتی و کمپینی دارد!

رفتن معصوم ستانکزی چهره مشکوک و یکی از بقایای باند آدم کش حفیظ الله امین بیشتر جنبه تبلیغاتی و کمپینی دارد!

در این اواخر معصوم ستانکزی سفری به خارج از کشور از جمله ایالات متحده آمریکا داشت که در هنگام بازگشت مورد سوء ظن حلقه اشرف غنی احمدزی قرار گرفت، از آنجایی که سفر معصوم ستانکزی بدون دست آورد برای ارگ بود، ارگی ها بدگمان شدند که مبادا ستانکزی بعد از این مکمل در خدمت طالبان و یا امریکا قرار گرفته باشد از همین سبب در صدد بودند تا ایشان را بردارند.

اکنون که ایشان رفته است سوال من از هزاره های سینه چاک که برای اشرف غنی احمدزی گلو پاره می کنند این است که می توانند ولو در دقیقه نود اشرف غنی احمدزی را وادار کنند که یک هزاره متخصص و تعلیم یافته را مانند علی احمد اصغری که یک استخباراتی با تجربه، مسلکی ، پاک نفس ، پاک دست ، ملی ، بی تعصب و با اتوریته است و فعلاً در یک پست غیر مسلکی معاون تامینات امنیت ملی است و یا جنرال مبین را که دکتورای نظامی از فرانسه و ایتالیا دارد قبلاً قومندان قول اردوی 209 ظفر بود در پاکی و پاک نفسی سر زبان ها است و در ملی بودن و عدم تعصب شهره دارد ، فعلاً خانه نشین است در پست ریاست امنیت ملی مقرر نماید.

هزاره های کمپین کننده برای اشرف غنی احمدزی دا گز و دا میدان برای انسان های مسلکی و متخصص دست به اقدام شوید دیده شود که برای اشرف غنی احمدزی به کدام اندازه ارزش دارید.

هزاره های که برای اشرف غنی احمدزی کمپین می کنید اگر برای اشرف غنی احمدزی اضافه از جیب خرچی ارزش دارید پیشنهاد من را جدی بگیرید.

هزاره های که سیمینار آشتی با قدرت را دایر کرده بودند هم باخبر نمایید که وقت آشتی با قدرت است.

دوستان و خوانندگان محترم این نوشته را تکثیر کنید تا هزاره های که برای تیم دولت ساز گلو پاره می کنند که نظام شهروند محور می سازند با خبر گردند.

  پربازدید ترین