• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان افغانستانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان (کانون ادنا)

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان افغانستانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان (کانون ادنا)

آصفه استانکزی از نمایندگان دانشجویان افغانستان دانشگاه ولی عصر رفسنجان ایران میگوید: این مراسم روز چهارشنبه ساعت دوازده تا یک و نیم 98/7/3  در سالن شهید ارسلان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی با شروع سخنان مجری توانمند برنامه سرکار خانم حمیده قاسمی آغاز گردید و سپس خانم استانکزی به عنوان میزبان ضمن خوش آمدگویی در رابطه با کانون ادنا توضیحاتی ارائه نمود.

خانم استانکزی ادامه داد و گفت: در این برنامه آقای غمخوار رییس سازمان جوانان افغانستان و مسلم استانکزی دانشجو مهندسی برق ولیعصر سخنانی راجع به همکاری و وحدت و همیاری بیشتر بین دانشجویان و در سطح های کلان تر  عرض کردند و با اشاره به تحقق آیه قرآنی «واعتصمو بحبل الله جمیعا ولا تفرقو» سخنانی ایراد فرمودند.

خانم استانکزی همچنان افزود: در این برنامه تعداد دانشجویان از افغانستان برای تحصیل به این دانشگاه آمدند و این برنامه بهانه ای برای معرفت بیشتر با این دانشجویان و حس همدلی بوده است.

وی در پایان گفت: برنامه با صحبتهای آقای احمدی که در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه های ایران میباشد نکاتی ایراد نمود و در انتها بایک عکس دست جمعی پایان یافت.

  پربازدید ترین