• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تشریح جزئیات «عملیات نظامی بزرگ» یمنی ها تحت عنوان «نصر من الله» علیه ائتلاف سعودی

تشریح جزئیات «عملیات نظامی بزرگ» یمنی ها تحت عنوان «نصر من الله» علیه ائتلاف سعودی

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از خسارت های بیشمار ائتلاف متجاوز در عملیات نظامی بزرگی خبر داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اجرای عملیات گسترده و مهم در نجران واقع در جنوب عربستان خبر داد و اظهارداشت: نام این عملیات «نصر من الله» اعلام شده است.

وی تاکید کرد: شمار تلفات انسانی متجاوزان و آمار اسرای آنها در عملیات الحدیده آنقدر زیاد است که شمارش آنها دشوار است و 3 تیپ کامل از نیروهای متجاوز منهدم شدند و صدها دستگاه خودروی نظامی و زرهی در این عملیات بزرگ غنیمت گرفته شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره انجام عملیات نظامی بزرگ گفت: هزاران نفر از نیروهای دشمن بویژه تعداد زیادی از فرماندهان و افسران و سربازان ارتش سعودی در عملیات نصر من الله به اسارت گرفته شدند.

یحیی سریع تاکید کرد: در این عملیات جدید سه تیپ کامل از نیروهای ائتلاف با نفرات آن و تجهیزاتش سقوط کرد و یک تیپ کامل از ارتش عربستان به اسارت درآمد و مساحت های گسترده ای آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: یگان موشکی و یگان پهپادی و تعدادی از تیپ های پیاده نظام یمنی در این عملیات بزرگ شرکت کردند و صدها کیلومتر در محور نجران آزاد شده است.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سرنگونی 3 تیپ نظامی ائتلاف متجاوز و یگانی کامل از ارتش عربستان، به اسارت درآوردن مزدوران و نظامیان سعودی در بزرگترین عملیات نظامی نیروهای یمنی از ابتدای تجاوز علیه یمن خبر داد و این علاوه بر آزادی صدها کیلومتر است.

گفته می‌شود 7000 نفر از متجاوزین سعودی توسط رزمندگان انصارالله یمن  اسیر شد‌ه‌اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات نظامی ادامه دارد و در ساعات آینده جزییات بیشتری اعلام خواهد شد.

  پربازدید ترین