• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پسر 9 ساله افغانستانی توسط پسر عمه اش در جنوب تهران بعد از تجاوز کشته شد

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پسر 9 ساله‌ی افغانستانی پس از آزار و اذیت توسط پسر عمه 15 ساله اش در جنوب تهران به قتل رسید.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ علی گودرزی با اعلام این خبر گفت: روز 4 میزان (مهرماه) امسال فردی از اتباع کشور افغانستان با مراجعه به کلانتری 115 رازی اعلام داشت ، پسر 9 ساله اش به نام مجتبی در ساعت 3 بعد از ظهر از منزلشان واقع در خیابان هلال احمر خارج شده و به پارک رازی رفته و دیگر بازنگشته است .

وی اظهار داشت: با توجه به سن کم پسر گمشده پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی قرار گرفت و پلیس در گام نخست تحقیقات از مراکز بهزیستی و اورژانس استعلام گرفت اما به نتیجه ای نرسید و این در حالی بود که خانواده پسر گمشده تاکید داشتند به کسی مظنون نیستند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان به بررسی دوربین‌های مداربسته مسیر تردد پسر 9 ساله پرداختند و مشخص شد پسر بچه گمشده پس از خروج از منزل همراه فردی به سمت نقطه ای نامعلوم حرکت کرده و دیگر بازنگشته است .

وی ادامه داد: تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته به والدین کودک نشان داده شد و شاکی با دیدن تصاویر اظهار داشت فرد مورد نظر پسر عمه فرد مفقود شده به نام حمید 15 ساله است که با توجه به سرنخ بدست آمده و با هماهنگی مقام قضایی حمید به اداره یازدهم دعوت و از وی در خصوص سرنوشت این پسر 9 ساله بازجویی به عمل آمد.

سرهنگ گودرزی تاکید کرد: متهم ابتدا خود را در ماجرای گمشدن پسر 9 ساله بی اطلاع می دانست اما با توجه ضد و نقیض‌هایی که در اظهاراتش داشت در آخر لب به سخن باز کرد و گفت: روز پنجشنبه 4 مهرماه با قصد قبلی به محل سکونت دایی ام رفتم و منتظر مجتبی شدم، بعد از حدود 2 ساعت وی از منزل خارج شد که از او خواستم برای تفریح و بازی به منزل ما در حوالی اتوبان آزادگان برویم، پس از آن مجتبی را به زمین متروکه ای در نزدیکی کوره‌های آجر پزی که دیوار کشی شده بود برده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم و در آخر مجتبی را خفه کرده و جسدش را در زیر مقداری سنگ و کلوخ گذاشته و به منزل بازگشتم .

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به اعترافات حمید بلافاصله کارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی به محل قتل مراجعه و با راهنمایی متهم جسد مقتول را در محل اعلامی توسط حمید کشف و جسد برای اقدامات قانونی تحویل عوامل پزشکی قانونی شد و متهم با قرار صادره به اتهام قتل عمد بازداشت و پرونده جهت ادامه رسیدگی تحویل اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی شد.

سرهنگ گودرزی همچنین به والدین توصیه کرد که با آموزش نکات خود مراقبتی به فرزندان از وقوع حوادث تلخی از این دست پیشگیری کنید.

  پربازدید ترین