• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پدرام از نتیجۀ احتمالی انتخابات پرده برداشت

پدرام از نتیجۀ احتمالی انتخابات پرده برداشت

لطیف پدرام از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری کشور در صفحه اجتماعی فیسبوک اش نوشته است که انتخابات و طالبان دو پروژه‌ای است که توسط امریکا رهبری می‌شود.

لطیف پدرام، نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز (پنجشنبه، 11 میزان) با نشر یک متن در صفحه فیسبوک اش نوشته است:

"مرا انتقاد می کنند که چرا خارجی ستیزی می کنم و منظور شان هم از کل خارجی و جهان آمریکاست.

تعجب و پرسش من این است از فاشیست ها و طالب ها خوش تان نمی آید، اما از مدافعان شان خوش تان می آید، آن ها را ستایش و تقدیس می کنید.

چند روز بعد، اطلاعاتی که من دارم (که امیدوارم این اطلاعات من غلط از آب دربیاید) تیم غنی را با چیزی حدود 54 درصد یا بیشتر از آن پیروز انتخابات اعلام می کنند بر اساس این اطلاعات دور دوم وجود نخواهد داشت. اگر دور دومی هم باشد باز هم همان آش است و همان کاسه. نیز تحریک طالبان را به نحوی از آنها در جایگاه مناسب قدرت برخواهند گرداند. و هر دو پروژه را دستگاه مربوط ترامپ رهبری می‌کند. یعنی دولت آمریکا.

آن روز چه خواهید گفت در کنار ما می مانید یا در کنار آمریکا؟

پدرام در ادامه افزوده است: به هر حال! من یک نفر هستم قرار نیست به خاطر انتقادات من آمریکا علیه تاجیکان لشکرکشی کند. آمریکا به خاطر خشم از من دل هزار هزار عاشق خود را نمی رنجاند.

از دوستانی که در غرب و آمریکا زندگی می کنند، می خواهم تا مثل خلیلزاد مثل اشرف غنی مثل اتمر مثل محب مثل اکلیل حکیمی لابی گری کنند، فعالیت کنند، قوم خود را معرفی نمایند و باز قدرت را به کمک آمریکا تصاحب کنند و یکجا با آمریکا فاشیست ها را بکوبندو...

چشم بخیل کور! من از آن ثروت و قدرت سهمی نخواهم خواست،آن گاه من به همان دهکده ی کوچک خود به "مایمی" (درواز) می روم و پیروزی های شما را ستایش می‌کنم، و می‌نشینم و تاریخ اشتاباهاتم را می‌نویسم تا پند و اندرزی باشد برای آزادی خواهان و مخالفان و منتقدین آمریکا!

اگر به خاطر نقد های تلخ و گستاخی هایم در برابر "ینگه ی دنیا" پیروزی همتبارانم به تاخیر افتاده باشد خاضعانه می طلبم پیکرم را بر دروازه ی تاریخ بیاویزید، تا درسی شود برای همه ی عاصیان و عدالت خواهان آینده!".

  پربازدید ترین