• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تمامی حملات هوایی آمریکایی ها بر اساس نقشه و طرح از قبل تعیین شده می باشد

تمامی حملات هوایی آمریکایی ها بر اساس نقشه و طرح از قبل تعیین شده می باشد

 تمامی حملات هوایی آمریکایی ها و ناتو و حتی نظامیان افغانستان بر اساس نقشه و طرح از قبل تعیین شده خارجی می باشد و حمله بر غیر نظامیان و مراکز درمانی و... با برنامه ریزی قبلی انجام می شود و هیچ اشتباهی در کار نیست.

مقدمه:
حملات هوایی در افغانستان مانند بسیاری از امور دیگر، مبهم و پیچیده است. این ابهام و پیچیدگی در سطح رسانه ها و مردم عوام می باشد اما تحلیلگران سیاسی و آگاهان امور بخوبی میدانند که هیچ حمله هوایی در افغانستان بدون برنامه ریزی و طرح و تحقیق قبلی صورت نمی گیرد. تقریبا درصد دقت حملات هوایی در افغانستان در بالاترین سطح قرار دارد و فیصدی خطا در این حملات به صفر می رسد. با این وجود، چرا در حملات هوایی مردم ملکی و غیر نظامیان و زنان و کودکان کشته و زخمی می شوند؟

 سخنگویان نظامی خارجی و داخلی در افغانستان بارها اعلام داشته اند که قبل از هر حمله هوایی، هواپیماهای شناسایی منطقه را بررسی می کنند و همچنین نیروهای استخباراتی و کشفی اطلاعات دقیق قبل از حمله را به دفتر فرماندهی حمله هوایی تحویل می دهند.

بادرنظرداشت مطالب فوق، مطمین باشید که هیچ اشتباهی در حملات هوایی نظامیان افغانستان و نیروهای هوایی ناتو و فرماندهی مرکزی آمریکا در افغانستان رخ نمی دهد!

و اما خبر:
از بمباران هوایی مناطق سرحدی پاکستان (مناطق پشتون نشین و بلوچ های مرزی) گرفته تا بمباران عروسی ها و جشن ها شفاخانه ها و امنیتی های دولتی و مردم بی دفاع و غیر نظامیان و زنان و کودکان و... همه با برنامه ریزی و طراحی قبلی صورت می گیرد!

مثلا بمباران مناطق سرحدی پاکستان جهت کوچ دادن اجباری مردم آن منطق که اکثرا پشتون های بومی سرحدی و بلوچ های پشتو زبان هستند، به داخل افغانستان و جابجایی آنان در مناطق امن افغانستان جهت ایجاد اغتشاش و ناامنی در آن مناطق و برهم زدن بافت قومی مناطق امن و بومی افغانستان می باشد.

علت اصلی:
بمباران مناطقی مانند هلمند و پکتیا و پکتیکا ننگرهار و... جهت بیرون راندن مردم عوام از اطراف معادن ارانیوم و لیتیوم و... صورت می پذیرد. تا بدین وسیله غارت معادن موجود در برابر دیدگان عموم نباشد و مردم به مکان های دیگر کوچ کنند و اطراف معادن خالی از سکنه شود.

بمباران مناطقی مانند دهکده ها و قریه ها و ولسوالی های اطراف شهرهایی مانند قندوز و تخار و بغلان لوگر و پروان و هرات و فراه و... در درجه اول برای تخلیه ساکنان از مناطق شان جهت اکتشافات اولیه معادن بوده و در درجه دوم، هجوم مردم روستایی به شهرها برای برهم زدن ترکیب جمعیتی قومی آن شهرها می باشد.

به همین دلیل است که اینک در مناطق بومی ازبیک نشین، یا هزاره نشین، یا تاجیک نشین، تعداد پشتون هایی که معلوم نیست از کدام روستا و یا قریه و یا حتی از پاکستان به آن شهرها سوق داده شده اند بدون اینکه کوچکترین پشتوانه مالی و اقتصادی داشته باشند و یا برنامه منظم دولتی و یا خارجی آنان را تحت پوشش گرفته باشد. اینجا است که رهبران محلی و قومی نیز قدرت شان را در آن شهرها از دست داده و حامیان شان در شهرهای اصلی شان، به اقلیت رسیده است.

نتیجه:
با درنظرداشت مطالب فوق، تمامی حملات هوایی آمریکایی ها و ناتو و حتی نظامیان افغانستان بر اساس نقشه و طرح از قبل تعیین شده خارجی می باشد و حمله بر غیر نظامیان و مراکز درمانی و حتی نظامی دولتی با برنامه ریزی قبلی انجام می شود و هیچ اشتباهی در کار نیست.
در همین راستا، محکوم کردن حملات هوایی از جانب حقوق بشر و سازمان ملل و دیگر مجامع خارجی و داخلی صرفا برای مخدوش کردن اذهان عامه است و برای درگیر کردن ذهنی مردم به تبارز می رسد.

خداوند شر خارجی ها را از سر مردم ما بخودشان بازگرداند.
آمین!

  پربازدید ترین