• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

صعود ایتالیا به جام ملت های اروپا در شب توقف اسپانیا

صعود ایتالیا به جام ملت های اروپا در شب توقف اسپانیا

 در ادامه مرحله گروهی رقابت های انتخابی یورو 2020 شب گذشته تیم ملی فوتبال ایتالیا به یورو 2020 صعود کرد و اسپانیا نیز در آخرین دقایق پیروزی را از دست داد.

 در گروه ششم رقابت ها در شب رکورد شکنی سرخیو راموس، تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی برده را با تساوی عوض کرد. تیم های اسپانیا و ناروی شب گذشته به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا سائول در دقیقه 47 لاروخا را پیش انداخت، اما اشتباه کپا گلر اسپانیا یک پنالتی را در واپسین لحظات بازی به تیم فوتبال ناروی هدیه داد.

در نهایت در سومین دقایقی وقت های اضافی این دیدار، کینگ بازیکن ناروی این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا امتیازات بازی میان دو تیم تقسیم شود. لازم به ذکر است که راموس کاپیتان تیم فوتبال اسپانیا شب گذشته صد و شسصت و هشتمین بازی اش را برای تیم ملی اسپانیا انجام داد و بالاتر از کاسیاس و ژاوی از این حیث رکوردار شد. در جدول گروه شش، اسپانیا با 19 امتیاز صدرنشین است و برای صعود تنها به یک پیروزی نیاز دارد.

سوئد با 14 امتیاز دوم است و ناروی با 13 امتیاز سوم. اما در گروه دهم دیشب تیم فوتبال ایتالیا با هدایت مانچینی با نتیجه دو بر صفر مهمانش یونان را شکست داد و جواز حضور در یورو 2020 را کسب کرد. ایتالیا شب گذشته با گل های جورجینیو و برنادسکی از سد یونان گذشتد و با کسب هفت پیروزی متوالی و تمامی امتیازات لازم با 21 امتیاز راهی رقابت های یورو 2020 شد. در سایر رقابت های مهم دیشب دنمارک با یک گل سوئیس را شکست داد.

تیم های گرجستان و ایرلند به تساوی بدون گل رضایت دادند. سوئد نیز با 4 گل در مقابل مالت به برتری رسید. در ادامه رقابت های انتخابی یورو 2020 امشب هشت دیدار دیگر برگزار خواهد شد که طبق برنامه بلژیک با قزاقستان مسابقه خواهد داد. هلند با بلاروس روبه رو میشود. آلمان به مصاف استونیا میرود. روسیه با قبرس صافارایی خواهد کرد. کرواسی به جدال ولز میرود و لهستان نیز میزبان مقدونیه شمالی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، در گروه ششم رقابت ها در شب رکورد شکنی سرخیو راموس، تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی برده را با تساوی عوض کرد. تیم های اسپانیا و ناروی شب گذشته به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ابتدا سائول در دقیقه 47 لاروخا را پیش انداخت، اما اشتباه کپا گلر اسپانیا یک پنالتی را در واپسین لحظات بازی به تیم فوتبال ناروی هدیه داد.

در نهایت در سومین دقایقی وقت های اضافی این دیدار، کینگ بازیکن ناروی این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا امتیازات بازی میان دو تیم تقسیم شود.

لازم به ذکر است که راموس کاپیتان تیم فوتبال اسپانیا شب گذشته صد و شسصت و هشتمین بازی اش را برای تیم ملی اسپانیا انجام داد و بالاتر از کاسیاس و ژاوی از این حیث رکوردار شد.

در جدول گروه شش، اسپانیا با 19 امتیاز صدرنشین است و برای صعود تنها به یک پیروزی نیاز دارد. سوئد با 14 امتیاز دوم است و ناروی با 13 امتیاز سوم.

اما در گروه دهم دیشب تیم فوتبال ایتالیا با هدایت مانچینی با نتیجه دو بر صفر مهمانش یونان را شکست داد و جواز حضور در یورو 2020 را کسب کرد.

ایتالیا شب گذشته با گل های جورجینیو و برنادسکی از سد یونان گذشتد و با کسب هفت پیروزی متوالی و تمامی امتیازات لازم با 21 امتیاز راهی رقابت های یورو 2020 شد.

در سایر رقابت های مهم دیشب دنمارک با یک گل سوئیس را شکست داد. تیم های گرجستان و ایرلند به تساوی بدون گل رضایت دادند. سوئد نیز با 4 گل در مقابل مالت به برتری رسید.

در ادامه رقابت های انتخابی یورو 2020 امشب هشت دیدار دیگر برگزار خواهد شد که طبق برنامه بلژیک با قزاقستان مسابقه خواهد داد. هلند با بلاروس روبه رو میشود. آلمان به مصاف استونیا میرود. روسیه با قبرس صافارایی خواهد کرد. کرواسی به جدال ولز میرود و لهستان نیز میزبان مقدونیه شمالی خواهد بود.

  پربازدید ترین