• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

درگیری اعضای کمیسیون انتخابات در کنفرانس خبری

درگیری اعضای کمیسیون انتخابات در کنفرانس خبری

اعضای کمیسیون انتخابات با یکدیگر درگیرى لفظى کرده، رییس کمیسیون و رییس دارالانشا کنفرانس خبرى را ترک کردند.

مولانا عبدالله در کنفرانس خبرى گفت که نماینده‌ سازمان ملل در کابل سواد دیپلماتیک ندارد و برخلاف ماموریت‌اش در افغانستان فعالیت دارد.

اصل جنجال کمیشنر مولانا عبدالله با سیدبصیر علی این بوده است:
مولانا عبدالله ارقام را خواسته بوده ولی رئیس دیتابیس نداده و گفته بچه رئیس جمهور باشی هم نمی‌دهم و مولانا در جواب گفته بچه امام حسین باشی هم می‌گیرم.
از دید من در این مشاجره توهین و تحقیر قومی و مذهبی وجود ندارد. نمی‌دانم تیم دولت‌ساز دنبال چیست شاید از این قضیه می‌خواهد ایشچی دیگر بسازد تا یک عدالتخواه را از سد راه‌شان بردارند که براحتی با بقیه کمیشنران به اهداف شوم‌شان برسند و تقلب را بار دیگر بر سر مردم افغانستان تحمیل نمایند. حرف دیگر اینکه متأسفانه هویداست که یونما هم مثل بقیه کمیشنران در دست یک تیم خاص استفاده ابزاری می‌شود. همه می‌دانید که متقلب اعظم یکی از ویژگی‌هایش تفرقه‌انگیزی میان اقوام مختلف افغاستان بوده و است و هدفش این است که قضیه مذکور را برای تحریک احساسات عده‌ی از مردم افغانستان سیاسی بسازد تا آب گل‌آلود شود و از آن ماهی بگیرد و به یک نحوی تقلب را توجیه بسازد. امیدوارم مردم فریب نیرنگ و جنگ روانی ارگ را نخورند تا باردیگر حکومت بر اساس تقلب شکل نگیرد که تا پنج‌سال آینده مردم و کشور افغانستان تحمل زجر و مشکلات آن را ندارند.

  پربازدید ترین