• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جناب سلطان زوی حد خودتان را بشناسید!

من به طرفداری هیچ دسته انتخاباتی نه چیزی گفته ام ونه هم می نویسم، دسته های انتخاباتی می توانند به هم دیگر دشنام دهند ویابه لطافت سخن بگویند این کار خودشان است ، این یک مسابقه است و متاسفانه در این مسابقه گاهی از جاده اخلاق و عفت قلم بیرون میشوند.

اما جناب سلطان زوی باید بدانند که هیچ کس نمی تواند کشور را از وجود مخالفانش تصیفه کند. من و هزاران تن دیگر همانند من در زیر چکمه های ارتش سرخ زجر می‌کشیدم که جناب شما هواپیمای کشور را ربوده و پناهنده شدید، ما زجر آدم کشی‌ها و قتل ها عام را تحمل می‌کردیم که جناب شما از دور بوسه به مهتاب می‌زدید.

شما حق دارید در مورد رقیب تان صحبت کنید اما نه اینکه قلب هزاران نفر دیگر را جریحه‌دار کنید. خوبی و بدی تاریخ و حوادث آن در چهاردهه اخیر مربوط مردم افغانستان میشود نه آنهاییکه وقتی پناهنده شده و شهروندی امریکا و غرب را گرفتند نفس راحت کشیده و به این مردم بیچاره پشت پازدند. بهتراست از پول‌های بادآورده استفاده کنید اما یک کتله‌ای عظیم مردم را اهانت نکنید.

ده بار اگر شما خودتان هم رئیس جمهور شوید این آرمان را بگور خواهید برد که مقاومت‌گران و مجاهدان را تصفیه کیند زیرا نه تره کی ، نه امین ، نه کارمل ، نه نجیب و نه هم بعد از آن، مخالفان‌شان را تصفیه کرده نتوانستند شما هم زیر این بارشانه های‌تان خم خواهد و به این هدف نخواهید رسید.

  پربازدید ترین