• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اشرف غنی احمدزی با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی با وزیر دفاع آلمان هم خود و هم اسدالله خالد را تحقیر کرد!

اشرف غنی احمدزی با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی با وزیر دفاع آلمان هم خود و هم اسدالله خالد را تحقیر کرد!

در عرف و پروتکل های دیپلماتیک میان کشورها ، رسم قبول شده بر آن است که کنفرانس های مطبوعاتی با افراد هم سطح و همطراز برگزار میگردد ، کمتر و یا اصلا دیده نشده است که یک ریس جمهور با یک وزیر یک کشور دیگر در حضور وزیر خود کنفرانس مطبوعاتی برگزار نماید.

اکنون که در افغانستان سیستم سیاسی به دیکتاتوری فردی تبدیل شده است ولسمشر به یک فردی همه کاره تبدیل شده است که حتی اجازه نمی دهد یک فرد صد فیصد وابسته به خودش با یک وزیر هم سطح خودش کنفرانس مطبوعاتی برگزار نماید.

اکنون معیار نتیجه انتخابات را به دید و وادید با مقام های خارجی نسبت می دهند از همین سبب شاید اشرف غنی احمدزی خواسته باشد که نظر نیک یک مقام آلمانی را به خود جلب نماید و برای ماندن به قدرت از هر امکان ولو تحقیر آمیز باشد هم استفاده نماید و پیشمرگه های ارگ هم تبلیغ وسیع را به راه انداخته اند که وزیر دفاع آلمان خواهان اعلام نتیجه انتخابات شده است ولی این جمله وزیر دفاع آلمان را یادآوری نمی کنند که نتیجه انتخابات قابل قبول برای همه جوانب ذیدخل باشد اعلام گردد.

خوب است که اسدالله خالد و در مجموع بسیاری از رهبران افغانستان چیزی به نام شرم را نمی دانند ورنه اسدالله خالد چگونه میتوانست به این حقارت تن دهد و ناظر این صحنه باشد.

  پربازدید ترین