• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

در نتیجه ازدواج ارگی ها با اعضای کمیسیون انتخابات طفل سه گانه معیوب به زودی در افغانستان تولد میگردد!

در نتیجه ازدواج ارگی ها با اعضای کمیسیون انتخابات طفل سه گانه معیوب به زودی در افغانستان تولد میگردد!

معیار بارداری کمیسیون انتخابات به سر رسیده است و بسیار به زودی از بطن آنها به اثر فشار مسلیمیار اطفال معیوب به دنیا می آید.

گزارش های که به بیرون درز کرده است در اثر جور آمد ارگی ها و کمیسیون انتخابات بدون در نظر داشت رأی بایومتریک که قبل از برگزاری انتخابات بالای آن توافق صورت گرفته بود ، کمیسیون انتخابات اشرف غنی احمدزی را با 52 فیصد رأی تقلبی برنده انتخابات پرتقلب و بدنام تاریخ کشور اعلام می دارند.

از جانب دیگر تیم عبدالله عبدالله به سلامتی زایش و پیدایش طفل ارگی ها و کمیسیون انتخابات باور ندارند و عبدالله عبدالله را برنده آرای مردم در حدود اضافه از 51 فیصد میدانند و به این ترتیب یک طفل دیگر از درون صندوق های انتخاباتی به دنیا می آید.

این چگونه انتخابات است که از جمله در حدود یک میلیون هفت صد هزار رأی ، در حدود یک میلیون رأی تقلبی از آن جدا شده است و بازهم نام آن را انتخابات میگذارند؟

واقیعت این است که همانگونه که در حضور و مداخله چهل و چهار کشور جنگ افغانستان به جنگ بدون نتیجه و دست آورد تبدیل شد ، انتخابات و دموکراسی هم به مسخره کشانیده شده است.

انسان حیران می ماند که این جامعه بین‌المللی برای مردم افغانستان و جهان چه جواب دارند ؟ آیا همین سوغات دموکراسی آنها برای مردم افغانستان است ؟ و یا میخواهند یک سناریوی تازه را بالای مردم افغانستان تجربه نمایند.

جامعه بین المللی شاهد هرگونه فساد در لابراتوار افغانستان بودند بگذارید این بار در نتیجه ازدواج ارگی ها با کمیسیون انتخابات و کمک های جامعه بین المللی شاهد سه حکومت موازی شامل: حکومت اشرف غنی احمدزی، حکومت عبدالله عبدالله، حکومت طالبان نیز باشند.

  پربازدید ترین