• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

هنیه: سردار سلیمانی شهید قدس است

هنیه: سردار سلیمانی شهید قدس است

رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فسطین حماس گفت: فرمانده شهید سلیمانی همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد، اعلام می کنم که «این فرمانده بزرگ شهید قدس، شهید قدس، شهید قدس» است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فسطین حماس صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر پاک و سرافراز شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تهران، اظهار داشت: ما به ایران آمده‌ایم تا به مقام معظم رهبری حفظه الله، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی را تسلیت و تعزیت بگوییم.

وی افزود: ما به اینجا آمده‌ایم تا به خانواده شهید سلیمانی، فرزندان، همه بستگان و پرچمداران مقاومت علیه توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی تسلیت بگوییم. ما امروز در اینجا حضور داریم تا احساسات صادقانه و خالصانه خود را در قبال برادری عزیز و فرمانده‌ای شهید ابراز بداریم. فرمانده‌ای که در راه فلسطین و مقاومت، فداکاری های بسیاری کرد تا به این جایگاه که امروز رسیده است، رسید و باعث افزایش توان، نیرومندی و پایداری و نتایج مثبت این مقاومت بود.

هنیه تاکید کرد: ما اعلام می کنیم که این جنایت وحشیانه‌ای که آمریکایی ها مرتکب شدند نشان‌دهنده روحیه جنایتکارانه و سبعانه ای است که سبب همه جنایت ها و خونریزی ها در سرزمین مبارک فلسطین نیز است.

رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فسطین حماس گفت: همان روحیه جنایتکارانه ای که دیروز باعث ترور و شهادت، شهید سلیمانی شد همان روحیه جنایتکارانه پوششی می دهد به رژیم صهیونیستی که مرتکب جنایت‌های بسیاری در این سرزمین شوند و رهبران و فرماندهان مقاومت فلسطین را ترور کنند.

وی تاکید کرد: این جنایت وحشیانه، شایسته و نیازمند آن است که همه جهانیان آن را مردود و محکوم و مرتکبان آن را مجازات کنند.

هنیه خاطرنشان کرد: من تاکید می‌کنم که خط مقاومت در سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه‌های صهیونیستی و با پروژه و هژمونی آمریکا در منطقه آمریکا شکست نخواهد خورد. تردید و ضعیف نخواهد شد و همواره در خط مقاومت ثابت خواهد ماند تا زمانی که اشغالگران را از سرزمینمان و قدسمان بیرون برانیم.

رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فسطین حماس  خاطرنشان کرد: من اعلام می کنم که پروژه مقاومت در سرزمین فلسطین همچان ادامه خواهد یافت، سست نخواهد شد و عقب نشینی نخواهد کرد و این ترورها و شهادت ها بر توانمندی، بر ثبات و استقامت و اصرار ما در ادامه راه خواهد افزود و ما این راه را تا آزادی قدس و سرزمین فلسطین و آزادی اراده انسان‌‌های منطقه به یاری خداوند ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: وی در پایان باید بگوییم، در این اجتماع عظیم اعلام می کنیم که فرمانده شهید سلیمانی که همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد و او در راس فرماندهی نیروی قدس سپاه بود اعلام می کنم که «این فرمانده بزرگ شهید قدس، شهید قدس، شهید قدس» است.

هنیه تصریح کرد: من اعلام می‌کنم مقاومتی که در لبنان آن پیروزی‌ها را بدست آورد و در عزه پیروز شد، حتما در نبرد سرنوشت ساز آینده علیه صهیونیست‌ها به یاری خداوند متعال پیروز خواهد شد.

  پربازدید ترین