• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

شمخانی: جمهوری اسلامی ایران درهای جهنم را به روی آمریکایی ها باز خواهد کرد

شمخانی: جمهوری اسلامی ایران درهای جهنم را به روی آمریکایی ها باز خواهد کرد

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: در مجموع 19 پایگاه، شامل 11 هِدبِیس که پایگاه‌های فرماندهی آمریکایی‌ها در منطقه به‌شمار می‌روند و کمترین فاصله را با مرز‌های شرقی و غربی کشور دارند، به همراه 8 پایگاه نظامی آمریکا در شمال و جنوب کشور در وضعیت آماده‎باش هستند که از آمار دقیق نفرات و تجهیزات نظامی‌شان مطلع هستیم و کوچک‌ترین تحولات آنها را هم زیرنظر داریم.

آمریکایی‌ها می‌دانند که در مواجهه با واکنش جمهوری اسلامی بسیار آسیب‌پذیر هستند و به همین دلیل، طبق آخرین اخبار میدانی، از تعداد گشتی‌های آنان کاسته و نیروها عمدتاً در پایگاه‌ها متمرکز شده‌اند.

رویکرد سناریوهای انتقام، اساساً این است که ملت آمریکا به گونه‌ا‌ی ملموس نسبت به هزینه‌های سنگین اقدامات تروریستی کشور متبوع خود در منطقه ما آگاه شود.

می‌خواهید بدانید که سرنوشت نیروهای آمریکایی که به پناهگاه‌ها خزیده‌اند، چیست؟ پاسخ، روشن است؛ آنهایی که به پناهگاه‌ها می‌خزند، امیدوار به فرار از انتقام ما، درها را می‌بندند؛ غافل از اینکه جمهوری اسلامی درهای جهنم را به رویشان بازخواهد کرد.

گرچه اولین بار نیست که شاهد تهدیدهای سبک‌سرانه گاوچران‌ها هستیم اما باید اذعان کرد که برای اولین بار است که یک تروریست، اقدام خرابکارانه انجام می‎دهد و پس از آن، تهدید هم می‎کند!

تهدیدات پوشالی آمریکا، همان گزینه‌های روی میز آنها در سال‌های مذاکره بود که فقط در دل بعضی از افراد سست‌ایمان نفوذ داشت؛ همان‌هایی که قصد داشتند با مذاکره، سایه جنگ را از سر ملت بردارند و غافل بودند که شیطان بزرگ در حال برنامه‌ریزی برای قتل قهرمان اسطوره‌ای ملت ایران است. زمان نفوذ تهدید آمریکایی‌ها اکنون منقضی شده است.

پیام جمهوری اسلامی ایران روشن است؛ آمریکا عامل ترور قهرمان ملی ایران است و غرور ما اجازه نخواهد داد که بی‎تفاوت باشیم لذا اگر نیروهای آمریکایی با پای خودشان و عمودی از منطقه ما بیرون نروند، ما کاری می‌کنیم که جنازه‌هایشان به صورت افقی بیرون برود.

  پربازدید ترین