• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رئیس جمهورغنی: باید مداخله های بیرونی در وزارت داخله به صفر برسد

رئیس جمهورغنی: باید مداخله های بیرونی در وزارت داخله به صفر برسد

 محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور در یازدهمین جشن فراغت محصلین اکادمی پولیس ملی شهید ستر پاسوال عبدالرازق در کابل گفت: باید مداخله های بیرونی در وزارت امور داخله باید به صفر برسد و در قانون ما مسلح غیر مسوول وجود ندارد.
 
مراسم جشن فراغت محصلین اکادمی پولیس ملی شهید ستر پاسوال عبدالرازق امروز دوشنبه "23 جدی" با حضور رئیس جمهورغنی، وزیر امور اخله و شماری از مسئولان امنیتی کشور در مرکز این اکادمی در کابل برگزار شد.
 
در این مراسم رئیس جمهورغنی خطاب به محصلین فارغ شده از دوره آموزش نظامی گفت: به این خاطر پیش هر کدام تان آمدم که شما شیر مرد و شیر زن کشور و هر کدام تان ممثل اراده ملی هستید که تا آخرین قطره خون خود از این کشور دفاع می کنید.
 
آقای غنی با بیان اینکه امروز هر کدام تان رضاکارانه راه زحمت را به راه راحت ترجیح داده‌اید افزود راه فداکاری را به راه آسایش ترجیح دادید، راهی را که انتخاب کردید برای خود تان دشوار است؛ اما موجب آسایش مردم افغانستان می‌شود بدین لحاظ از شما و از خانواده های تان به نمایندگی مردم افغانستان ابراز تشکر می‌کنم.
 
رئیس جمهور غنی در این مراسم با اشاره به مداخله بیرونی به وزارت امور داخله گفت، مداخله های بیرونی در وزارت داخله باید به صفر برسد.
 
وی افزود که در قانون ما مسلح ‌غیر مسوول وجود ندارد، دزد و قاچاقبر پولیس را تهدید کرده نمی‌تواند.
 
او با تاکید خطاب به نیروهای پولیس گفت: شما اولاد های صدیق این وطن هستید، صداقت تان را به این وطن ثابت بسازید و طوریکه شما به عنوان فرزندان دلیر این سرزمین حمایت من و ‌مردم را دارید.

  پربازدید ترین