• پنج شنبه, 30 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

محاکمه یک مرد آلمانی به اتهام صدها مورد سوء استفاده جنسی از کودکان

محاکمه یک مرد آلمانی به اتهام صدها مورد سوء استفاده جنسی از کودکان

روز گذشته دوشنبه روند محاکمه یک رهبر پیشین پیشاهنگ در آلمان آغاز شده است. این فرد متهم به دست کم 700 مورد سوءاستفاده جنسی از افراد زیر سن است. این مرد پیش از این به دلیل نبود مدارک از اتهامات سوءاستفاده جنسی تبرئه شده بود.

روند محاکمه این رهبر سابق پیشاهنگ پروستانت در آلمان در یک محکمه محلی در شهر فرایبورگ ایالت بادن ورتمبرگ آغاز شد. او متهم است که بین سال‌های  2010 تا 2018 چهار پسر زیر سن را صدها بار مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است. قرار است روند بررسی دوسیه او هفت روز طول بکشد. سارنوال موظف، 676 اتهام سوءاستفاده جنسی علیه این مرد ارائه کرده است که محکمه جوانان تنها اجازه رسیدگی به 330 مورد آن را داد.

چهار تن از قربانیان در زمان سوء استفاده بین 7 تا 14 ساله بوده اند.

دو تن از این پسران در سنین 7 و 8 سالگی به عنوان اعضای یک گروه پیشاهنگ با فرد متهم در تماس بوده اند. این مرد 42 ساله آلمانی جدا از وقفه سه ساله از سال 1999 تا 2011 هدایت این گروه را بر عهده داشت.

این رهبر سابق پیشاهنگ پروتستانت متهم به  131 مورد سوءاستفاده جنسی از کودک هفت ساله و 14 بار سوء استفاده جنسی از کودک هشت ساله شده است.

گفته می شود که وی همچنین بین سال‌های 2014 تا 2017، حدود 549 بار از پسر 11 ساله سوء‌استفاده کرده است. محکمه فاش نکرد که این دو چگونه در ابتدا با هم در تماس بوده اند.

چهارمین قربانی در سال 2017 هنگامی که 8 ساله بود، در یک کمپ در نزدیکی فرایبورگ با متهم در تماس بود.

این مرد پیش از این نیز متهم به سوء‌استفاده ‌جنسی از کودکان در یک قضیه دیگر بود، اما یک محکمه جزایی در سال 2007 به دلیل نبود مدارک او را تبرئه کرد.

  پربازدید ترین