• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فروپاشی استحکامات تروریست های ریف ادلب در برابر ارتش سوریه

 فروپاشی استحکامات تروریست های ریف ادلب در برابر ارتش سوریه

یگان های ارتش سوریه روستای غدقه از بازمانده های گروه های تروریستی پاکسازی کردند و به پیشروی خود در شرق شهر معره النعمان در حومه جنوبی ولایت ادلب ادامه دادند.

یگان های ارتش عملیات ضد تروریستی خود را در چند منطقه منتهی به شهر معره النعمان اجراء کردند و موفق به پاکسازی روستای غدقه در شرق این شهر شدند و همچنان به عملیات تعقیب و گریز بازمانده های گروه های تروریستی ادامه می دهند و مناطقی را که به آنجا فرار کردند، زیر آتش گرفته اند.

یگان های ارتش در اطراف منطقه راهبردی وادی الضیف نزدیک روستای مَعَر شمشه با تروریست ها به سختی درگیر شدند روستایی که دیشب به دست ارتش آزاد شده بود.

یگان های ارتش همچنین حملۀ امروز ظهر گروه های تروریستی به روستای سمکه را دفع کردند روستایی که دیروز به دست ارتش آزاد شده بود. ارتش هنگام دفع حمله تروریست ها به روستای سمکه تلفات و خساراتی را به آنها وارد کردند.

یگان های ارتش سوریه در دو روز گذشته مناطق و روستاهای معر شمارین، تقانه ، تلمنس ، معر شمشه ، سمکه ، اَلْتَح و دیر شرقی را در حومه جنوبی ولایت ادلب از بازمانده های گروه های تروریستی پاکسازی و تلفات و خساراتی را به آنها وارد کردند.

خبر دیگر اینکه مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به معارضان سوری خارج نشین است، اذعان کرد که ارتش این کشور 7 منطقه اصلی را در اطراف شهر ادلب (مرکز ولایت ادلب) به کنترل خود درآورد و چند روستا را در حومه جنوب شرقی ولایت از بازمانده های گروه های تروریستی پاکسازی کرد و پیشروی خود به سوی شهر ادلب را ادامه داد. ارتش سوریه همچنین دوروز گذشته روستاها و مناطق سمکه ، التح و دیر شرقی را در حومه جنوب شرقی ولایت پس از دفع حملۀ سنگین جبهه النصره آزاد کرد.

  پربازدید ترین