• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حضور سنگین رهبران سیاسی و اجتماعی در غم شریکی با استاد محقق

حضور سنگین رهبران سیاسی و اجتماعی در غم شریکی با استاد محقق

حضور سنگین رهبران سیاسی واجتماعی در غم شریکی با استاد محقق نشانگر جایگاه بلند وی در کشور می باشد! ورئیس جمهور بدون برقراری امنیت مسیردربرگشت ازمسافرت مستقیم ازفرود گاه به خانه ای استاد محقق می رود.

دیدگاه متفاوت سیاسی حق همه بوده وبستر ظرفیت سازی وهم پذیری را فراهم می سازد غم شریکی شخصیت های سیاسی ورهبران افغانستان با جناب استاد محقق نشانگر برجستگی والگو دهی در کشور بوده و قابل ستایش می باشد.

خیلی جای خرسندی هست که رهبران سیاسی ما حوزه های اختلاف نظر و توافق نظر خود را از هم جدا دانسته و در عین حال که تفاوت دیدگاه های شدید باهم دارند درحوزه ای اشتراکی و نزاکت اجتماعی خود در کنار هم بوده و اخلاق مدارانه برخورد می نمایند گرچند که درلایه های ضعیف بد اخلاقی های هم دیده شده است چون که لایه های محوری و رهبری در تعامل هستند لایه های ضعیف نمی توانند سبب تنش و بحران قومی و ملی شوند.

 شرکت جناب رئیس جمهور حال و گذشته و جناب دکتر عبدالله و سیاست مداران و فرماندهان نظامی و متنفذین اجتماعی در سطح گسترده در غمشریکی استاد محقق بیانگر جایگاه مقتدر رهبر سیاسی هزاره ها بوده و قابل قدر می باشد.

نشان دادن چنین تصاویر سنگین مشت محکم بر دهان ناانسانهایی هست که دل بعضی دوستانرا به درد می آورند و باید تلاش شود که از این نمایش فاخره بهره‌برداری مثبت صورت گرفته و نباید بد اخلاقی حلقه های نادان و جاهل، مارا تحت تاثیر قرار داده و تحت نام قوم تنش قومی را دامن زنیم و باید گفت که باقر محقق اولین فرزند یک رهبر بوده که مدال قهرمانی را برای کشور افغانستان کمایی کرده و همه‌ی مردم افغانستان را مدیون خود نموده است عقل سلیم حکم می نماید که ادای دین نماییم نه بسان بهائیم علف خوریم.
روحش شاد باد.

  پربازدید ترین