• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تاریخ کسانی که فلسطین را فروخته است فراموش نخواهد کرد

تاریخ کسانی که فلسطین را فروخته است فراموش نخواهد کرد

در زمانی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با افتخار اعلام می کند که رژیم مطبوعش به جز سه کشور با همه کشورهای عربی رابطه برقرار کرده است و وقتی که مقامات بحرین یک جوان بحرینی را به جرم آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی زندانی می کند و وقتی که بن سلمان به "حق" صهیونیست ها بر سرزمین فلسطین اعتراف می کند و وقتی که اغلب کشورهای عربی برگزاری تجمعات مردمی در حمایت از مردم فلسطین را ممنوع اعلام می کنند و وقتی که هواپیماهای صهیونیست ها در آسمان سودان به پرواز در می آیند، آن زمان بدانید که خیانت بزرگی رخ داده است.

وقتی که رئیس مجلس انتقالی سودان عبدالفتاح البرهان برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را به صلاح سودان می داند و زمانی که بحرین برای اجرای معامله قرن که هدفش نابودی آرمان فلسطین است تمامی امکانات خود را بسیج می کند و هنگامی که امارات به تفرجگاه رهبران رژیم صهیونیستی تبدیل می شود و وقتی که این رژیم بشکل فعال در ائتلاف شوم متجاوز سعودی – اماراتی ضد ملت یمن وارد عمل می شود و وقتی که صهیونیست ها درب بیمارستان های خود را برای "مسلحین" در سوریه باز می کند تا مداوایشان کند، آن زمان بدانید که پستی و رذالتی که بعضی از حکام عرب در آن زندگی می کنند تبدیل به یک "بی شرفی" تمام عیار تبدیل شده است.

وقتی که صهیونیست ها آزادانه و با احترام در سرزمین حرمین شریفین گشت و گذار می کنند و سرزمینی را لگد مال می کنند که خداوند با بیت الله الحرام و مزار نبی مکرم اسلام(ص) آن را قداست بخشیده است آن هم در زمانی که ملت فلسطین به دلایل کاملا بی ارزش از شرکت در مراسم حج و عمره منع می شوند و وقتی که تمامی دربها به سوی سازشکاران با صهیونیست ها باز است و اجازه سفر به رژیم صهیونیستی به آنها داده می شود در زمانی که افرادی به دلیل مخالفت فقط کلامی با صهیونیست ها زندانی شده و شکنجه می شوند و انواع و اقسام توهین ها را به خود می بینند، آن زمان بدانید که کسانی که خود را خادمان حرمین شریفین می دانند در واقع قبل از اینکه به فلسطین خیانت کنند، به حرمین شریفین خیانت کردند.

حال شما بگویید، تاریخ در خصوص این رهبران عربی که به فلسطین خیانت کرده و آن را بدون هیچ بهایی فروختند چه قضاوت خواهد کرد؟ قضاوت تاریخ در خصوص این رهبران چه خواهد بود که برای لیس زدن کفش نتانیاهو با هم مسابقه می دهند! چه خواهد بود؟

فراموش نکنید، نتانیاهو فردی است که بارها اعلام کرده برای فلسطینی ها و قدس اشغالی و کرانه باختری در دولت یهودی جایی وجود ندارد!

  پربازدید ترین