• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ارگی ها مراسم قرآن خوری برپا می کنند!

تاریخ افغانستان ، تاریخ قرآن خوری ها است ، اکثریت امرا ، سلاطین و شاهان افغانستان زیر نام قران یکدیگر و مردم را کشته اند و به اوامر قرآن پشت پا زده اند.

پنج سال قبل اشرف غنی احمدزی قرآن خورده بود که هر افغان مساوی هر افغان است اما در عمل زیر نام قران اقوام افغانستان را تکه تکه و پارچه پارچه ساخت حتی شکاف زی ها در میان پشتون ها را تعمیق بخشید ، تمام ارگانهای دولتی را از وجود هزاره ها تصفیه کرد و بالاخره برای جلوگیری از رشد فرزندان هزاره تحصیلات عالی را سهمیه بندی نمود.

اکنون تقلب و کودتای انتخاباتی را میخواهند با مراسم قرآن خوری توجیه نمایند ، کشور در عمق بحران فرو رفته است ، اکثریت مردم و رهبران مطرح جامعه افغانستان و کشورهای جهان به جز کویت و هند کودتا را به رسمیت نشناخته اند ارگی ها میخواهند رنگ کودتا را زیر نام قران پنهان کنند.

جالب است که مراسم قرآن خوری ارگی ها با مراسم امضای توافقنامه آمریکا با طالبان در یک زمان تدارک دیده شده است تا از مسخره بازی قرآن خوری ارگی ها در اذهان عامه کاسته شود.

هدف اصلی ارگی ها از مراسم قرآن خوری سبوتاژ و ناکامی پلان آمریکا و طالبان است ورنه ارگی ها به جای برگزاری مراسم قرآن خوری باید در فکر تعیین هیات همه شمول برای مذاکره و مقابله با طالبان می بودند.

  پربازدید ترین