• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

کرونا در جهان | تعطیلی 4 هفته ای مراکز آموزشی امارات، کاهش مبتلایان در چین و افزایش قربانیان در اروپا

کرونا در جهان | تعطیلی 4 هفته ای مراکز آموزشی امارات، کاهش مبتلایان در چین و افزایش قربانیان در اروپا

با ثبت 4 مورد جدید از ابتلا به ویروس «کووید 19» در آمریکا شمار کل مبتلایان به 128 نفر رسید. 9 نفر که همه آنها از ایالت واشنگتن بوده‌اند نیز جان باخته‌اند.

دفتر وزارت امنیت داخلی آمریکا در ایالت واشنگتن نیز در پی شیوع کرونا در این ایالت تعطیل شد.

مقام‌های شهرداری نیویورک اعلام کرده‌اند مترو این شهر را هر 72 ساعت ضدعفونی می‌کنند. نیویورک‌تایمز نوشته این اقدام در تهران چهار بار در روز و در ایتالیا به صورت متناوب انجام می‌شود.

در ایتالیا طی روز سه‌شنبه 27 نفر جان باختند تا شمار قربانیان کرونا به 79 نفر برسد. دو هزار و 502 نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا هستند.

چین ابتلای 119 مورد جدید به ویروس کرونا را اعلام کرد که نسبت به روز گذشته با 125 مورد اندکی کاهش داشته است. 38 نفر نیز طی 24 ساعت گذشته جان باخته‌اند.

کره جنوبی 142 مورد جدید ابتلا به کووید 19 را اعلام کرد تا شمار کل مبتلایان به 5 هزار و 328 نفر برسد. 33 نفر نیز قربانی شده‌اند.

اسپانیا اولین فوتی ناشی از کرونا را در والنسیا ثبت کرد. تاکنون 165 اسپانیایی به کرونا مبتلا شده‌اند.

امارات اعلام کرد تمام مدارس و مراکز آموزش عالی خود را از روز یکشنبه و به مدت 4 هفته تعطیل می‌کند.

باشگاه‌های فوتبال در آلمان و انگلیس از بازیکنان و کادر باشگاه‌ها خواسته‌اند برای پیشگیری از شیوع کرونا از دست دادن با بکدیگر خودداری کنند.

مقام‌های محلی می‌‌گویند 2 هزار ماسک از بیمارستانی در شهر مارسی فرانسه به سرقت رفته است. مقام‌های بیمارستان تحقیقات برای شناسایی افراد خاطی را آغاز کرده‌اند.

«چاک شومر» رهبر اقلیت سنا از دولت ترامپ خواسته درباره شیوع ویروس کرونا در آمریکا با مردم صادق باشد.

  پربازدید ترین