• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ازمردان میترسم حتی در فیس بوک

ازمردان میترسم حتی در فیس بوک

بله درست خواندید از آن عده از مردان  که کارشان فقط خالی کردن عقده هایشان هست ،میترسم ؛ اگر در کوچه ای در کنارت باشند با احساس امنیت نمیتوانی به تنهایی رد شوی، اگر در خانه باشند نمیتوانی از حق و حقوق خودت دفاع کنی، اگر در هرجایی باشند هدفشان فقط یک چیز هست خالی کردن عقده هایشان!!!

آنها حتی وقتی در فیس بوک هم هستند حتی در دنیای مجازی هم آدم را راحت نمیگذارند.

متاسفم به این نوع از مردان که تا این حد فرهنگ پایین دارند، مردانی که هیچ چیز از زن را بجز افکارات هوس بازی شان نمیبینند.

مردان بی غیرتی که تا حرف ازناموس خودشان می شوند رگ غیرت شان باد می کند و جبهه میگیرند و ناموس پرست میشوند ولی وقتی پای زنان دیگر به میان می آید حاضرند هرنوع آزاری را در حق ناموس دیگران روا دارند...

همه اینها نشانه عقب افتاده بودن کشورهاست... .

چیزهایی که مینویسم فقط و صرفا مربوط به من نیست این اتفاقات برای دختران بسیاری از هم وطنانم می افتد.

فراموش نکنید در خاورمیانه و خصوصا در افغانستان مردانی که برای انسانیت ارزش قائل نمیشوند و نمیتوان آنها را از سر میزان تحصیلات و ظاهرش شناخت؛ اعمال شان آنها را معرفی خواهند کرد.

آن دسته از مردان هوسباز با شما هستم آری با خودتان هستم، شما باید افکارتان را ببرید به شکنجه گاه های داعش و طالب  و تبعیدش کنید‌.

به جای خالی کردن عقده های تان در فضای مجازی و در یا آزار رساندن به زنان و دختران، کمی روی فرهنگ خودتان کار کنید.

شاید  مزاحمت های این چنینی برای زنان و دختران از نظر شماخیلی کار عادی بنظر بیاید و یا حتی گاها برای لذت و یا تفریح این کار را انجام دهید، اما بدانید و آگاه باشید که با انجام این کارهای ناشایست روح یک زن را می ازارید و ...

امیدوارم از این به بعد پیامهایی که هدفشان ازار روحی جنس ظریف زن هست اتفاق نیفتدو زنان حداقل بتوانن در فضای مجازی ازاد باشند.

  پربازدید ترین