• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جمهوری فساد و فحشا !

جمهوری فساد و فحشا !

برای ارگی ها تا زمان جمهوریت ارزش دارد که ارگی ها مالک جمهوریت باشند همانگونه که انتخابات برای ارگی ها در صورت ارزش دارد که خود ارگی ها برنده انتخابات باشند.
ارگی ها وقت به مردم مراجعه می کنند که مردم را وسیله بقای خود در قدرت برای جمع آوری ثروت به کار می برند .

میلیون ها دالر را حلقه فاسد و مافیایی ارگی ها و شریک ارگی ها دزدیدند چرا یکی از آن ها برای جلب رضایت مردم محاکمه نگردیدند ، گند سکس ارگی ها در بدل چوکی و نمایندگی پارلمان برای مدت ها سرخط خبرهای داخلی و خارجی بود چرا ارگی ها به خاطر شفافیت در پیشگاه مردم عاملین تجارت سکس را به دادستانی و محکمه معرفی نکرده اند ؟

طالبان را هم ارگی ها تقویت کردند ، هم زمینه بازگشت آنها را مساعد نمودند و هم بارها زندانیان آنها را رها کرده اند اکنون که سرنوشت ارگی ها مورد معامله آمریکا و طالبان قرار گرفته است بازهم به یاد مردم به نام حفظ جمهوریت و دفاع از انتخابات افتاده اند ، مگر همین ارگی ها به دست خود قبر جمهوریت و انتخابات را نکنده اند ؟

بدون هیچ تردید راه ارگی ها باز هم ختم به چاه میشود که خود کنده اند و برای نجات مردم ، جمهوریت و انتخابات راه دیگری را باید جستجو کرد .مومنه، از افسران پولیس زن در ولسوالی کجران دایکندی مدعی است که در تاریخ 16 سنبله 1398 مورد تجاوز جنسی محمدخان بلوچ، فرماندهی پولیس ولسوالی کجران دایکندی قرار گرفته است.

این قضیه پس از آن رخ داده که آقای بلوچ هنگام سفر احمد تنویر، مدیر تامینات فرماندهی پولیس دایکندی از این زن می‌خواهد که با آقای تنویر همبستر شود، اما او از این اقدام خودداری می‌کند.

او می‌گوید: "فردای آن روز مرا بلوچ به دفترش احضار و خلع سلاح کرد. گرگ وحشی بر من حمله کرد، لباسم را از جانم کشید و بر من تجاوز کرد. بعد از آن طعنه داد و گفت کاری که مدیر تامینات نتوانست، من توانستم."

او برای دادخواهی تا به حال هر دری را زده، ولی همه او را رد کرده. او دیروز می‌خواست خودش را پیشروی ساختمان ولایت دایکندی آتش بزند، اما مردم محل مانع این کار او شد.

  پربازدید ترین