• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مقام فلسطینی: صهیونیست ها عمدا ویروس کرونا را در میان فلسطینی ها انتشار می دهند

مقام فلسطینی: صهیونیست ها عمدا ویروس کرونا را در میان فلسطینی ها انتشار می دهند

 سخنگوی وزارت داخله تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که نظامیان صهیونیست به طور عمدی ویروس کرونا را در میان ملت فلسطین انتشار می‌دهند.

«غسان نمر» سخنگوی وزارت داخله تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان به طور عمدی ویروس کرونا را در میان فلسطینیان انتشار می‌دهند.

نمر در مصاحبه با شبکه سعودی «الحدث» با اعلام این مطلب افزود که نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان به ایجاد مشکلات و تنش در میان فلسطینیان عادت دارند و لذا برای انتشار این ویروس در میان فلسطینیان نیز تلاش می‌کنند.

او گفت که نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین که رسیدگی به این امور را بر عهده دارد، کمیته‌ای را برای این بحران تشکیل داده و این کمیته از طریق شورای فلسطینی و غیره در حال تهیه شکوائیه‌ای علیه نظامیان و شهرک‌نشینانی است که چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه چنین رفتارهایی غیرانسانی است، گفت که کمیته‌های مردمی و دفاع شهری در حال پاکسازی و ضد عفونی کردن مناطق محل عبور صهیونیست‌ها هستند.

وزارت داخله فلسطین روز گذشته از ثبت هفت مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا خبر داد و افزود که تا کنون شمار مبتلایان به 115 نفر رسیده است.

  پربازدید ترین