• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

افشای پیام صوتی عطامحمد نور به گمان قریب به یقین از جانب امنیت ملی و یا نزدیکان امرالله صالح صورت گرفته است!

عطا محمد نور در یک پیام صوتی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود از کامنت های کاربران شبکه های اجتماعی در زیر نوشته هایش شکایت میکند و به افراد وابسته و محرم راز خود دستور حمله بالای مخالفان خود را صادر می کند ، نور از وابستگان صلاح الدین ربانی ، عبدالله عبدالله ، امرالله صالح ، جنبشی ها ، خلقی ها و پرچمی ها نام می‌برد که در توطئه تضعیف شخصیت نامبرده دست دارند.

افشای این نوار صوتی ضربه جبران ناپذیر در پایگاه فروپاشیده عطا محمد نور و حلقه یاران نزدیک نامبرده است چون در این نوار صوتی از نام افراد نزدیک به خود یادآوری می کند که بعد از این نقش فیسبوک چلونکی ها را ایفا نمایند و گیله مند است که چرا تاکنون چنین کاری را نکرده اند.

انعکاس این نوار صوتی مورد تمسخر بسیاری ها قرار گرفت و حتی شاحسین مرتضوی به کنایه نوشت که کامنت های تحسین برانگیز کنید.

با پیوستن حنیف اتمر به اردوگاه ارگ ، موجودیت امرالله صالح و طعنه های مرتضوی مشکل به نظر می رسد که عطا محمد نور توسط فیس‌بوک چلونکی ها برای خود جایگاه و پایگاه کمایی کند چون امنیت ملی این نوار را به قصد تضعیف بیشتر عطا محمد نور شاید به دستور امرالله صالح به بیرون درز داده باشد.

برای عطامحمد نور فقط یک راه باقی مانده است که همانگونه که حنیف اتمر به پایگاه اصلی خود برگشت نام برده نیز به پایگاه اصلی خود برگردد.
زور شبکه های اجتماعی را کم نگیرید که چگونه توانست صدای یک امپراتور را بلند نماید و نامبرده را در سطح مرتضوی به زیر بکشاند .

◄ حسن علی عدالت

  پربازدید ترین