• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

حریم رضوی توسط هیات های مذهبی افغانستانی در مشهد مقدس ضد عفونی شد

حریم رضوی توسط هیات های مذهبی افغانستانی در مشهد مقدس ضد عفونی شد

هیات های مذهبی مشهد مقدس تحت عنوان همیاری و همدلی در اقدامی نیک دوشنبه 18 حمل حریم رضوی، معابر و دفاتر فرهنگی را ضد عفونی کردند.

امین هاشمی، مسئول هماهنگی جلسات هیأت‌های مذهبی مهاجرین افغانستانی در مشهد مقدس، هدف این اقدام را قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به خاطر درمان رایگان بیماران کرونایی مهاجرین افغانستانی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه همراه و هم پای جمهوری اسلامی ایران هستیم، گفت: از کادر پزشکی مشهد مقدس قدردانی میکنیم چرا که افغانستانی و ایران نمیشناسند و دستِ خیر آن ها به همه اقشار رسیده است؛ امیدوار هستیم بتوانیم گوشه ای از زحمت های این ها را جبران کنیم.

با ادامه شیوع ویروس کرونا در جمهوری اسلامی ایران و ادامه وضعیت فوق‌العاده و اضطراری ناشی از آن، نهادها و موسسات مختلف مذهبی و خیریه مهاجرین افغانستانی در شهرهای مختلف، به خصوص در شهرهای مشهد مقدس و قم و هم‌چنین ولایت هرات در داخل کشور، اقدام به فعالیت‌های خیرخواهانه و کمک به هم‌وطنان نیازمند از جمله ضد عفونی کردن مناطق و معابر، توزیع کمک‌های نقدی به کارگران بی‌کار شده و نیازمند و هم‌چنین توزیع بسته‌های غذایی و صحی در بین اقشار آسیب‌پذیر کرده‌ که الحمدالله هم‌چنان ادامه دارد.

  پربازدید ترین