• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

شروع فعالیت بخش قونسلی سفارت افغانستان در تهران فقط برای مهاجرین ساکن تهران

سفارت افغانستان در تهران با نشر اطلاعیه ای خبر از شروع فعالیت بخش قونسلی این سفارت فقط برای مهاجرین افغانستانی ساکن استان تهران داده است .

بر اساس این اطلاعیه در مرحله اول، فقط مهاجرین مقیم تهران برای تمدید پاسپورت های دست نویس شان می توانند از طریق سامانه نوبت گیری و طی مراحل قانونی به بخش های مربوطه مراجعه نمایند.

مهاجرین ساکن در سایر استانها تا اطلاع ثانوی از مراجعه به سفارت خودداری نمایند و منتظر اطلاعیه های بعدی این سفارت باشند .

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت تدابیر بهداشتی، فعالیت های بخش قونسلی این سفارت به تدریج و بادرنظرداشت وضعیت مجدداً آغاز می گردد، در مرحله فعلی فقط مهاجرین محترم مقیم تهران برای تمدید پاسپورت های دست نویس شان می توانند از طریق سامانه نوبت گیری و طی مراحل قانونی به بخش های مربوطه مراجعه نمایند.

مراجعین محترم سایر استانها/ولایات  تا اطلاع ثانوی از سفر به استان تهران و مراجعه به سفارت خودداری نمایند و طبق اطلاعیه های این سفارت که به تدریج و بادرنظرداشت شرایط بهداشتی منتشر خواهد شد به خاطر انجام امور اداری شان به بخش قونسلی این نمایندگی مراجعه نمایند./رنا
ارائه خدمات در موارد عاجل مانند وفیات و سایر امورات فوری مانند گذشته جریان داشته و هموطنان گرامی می توانند به بخش های مربوطه مراجعه نمایند.

تذکر: استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله لازم مطابق به رهنمود های صحی ضروری بوده و بخاطر حفظ سلامت مراجعین از ارائه خدمات به مراجعینی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند معذرت خواسته می شود.

  پربازدید ترین