• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مقرری دو خانم با دو تفاوت (عکس)

مقرری دو خانم با دو تفاوت (عکس)

در فضای مجازی از تقرری دو خانم آگاه شدم که یکی آنها از تبریکی و شایسته گفتن گوشها را کر و فضای مجازی را پر کرده است و آن یکی دیگر را نه کسی خبر دارد و نه هم کسی تبریکی میگوید اما تفاوت ها را ببینید!

آقای سرور دانش خانم عارفه پیکار را که در جریان انتخابات بدنام و پر تقلب ده ها سازمان و اداره بنام زنان را طرف دار ارگ می‌دانست در دفتر خود به صفت معاون پالیسی مقرر کرده است که شاید هیچ کسی نداند که پالیسی در دفتر آقای دانش چه به درد می خورد ، البته این پست فقط برای خود شخص خوب است و یک موتر و شاید در حدود هزار دالر معاش داشته باشد و دیگر به درد هیچ چیزی نمی خورد.

در آن گوشه دیگر ارگی ها خانم دیوه پتنگ را که تبعه انگلستان است با جعل اسناد تحصیلی از وزارت اقتصاد اخراج گردیده بود با امتیاز ماهانه هفت هزار دالر معاش و یک هزار و پنجصد دالر کرایه خانه به رادیو تلویزیون ملی مقرر کرده اند.
اکنون شما بگویید که کدام مقرری نیک و مبارک است.

البته کسی مقرری نورزی رییس بریشنا را تا چند روز بی‌خبر بودند، این هزاره های ما واقعا چه شده است که به کوچکترین چیز چیغ زدن را شروع می کنند، مگر تمام کندک مشاورین به اندازه همین خانم دیوه امتیاز می‌گیرند و یا تمام آنها ارزش ریاست برشنا را دارند؟

از مقرری های دفتر امرالله صالح هم فقط آن یکی هزاره نیک، مبارک و شایسته بود و از ده ها نفر دیگر نه کسی میداند که شایسته اند و نه کسی میگوید که نیک و مبارک است.
من بارها نوشتم که کمی احتیاط کنید نه خود را مسخره نمایید و نه هم قوم خود را مگر کو گوش شنوا؟ اقلا از دیگر اقوام یاد بگیرید روزانه ده ها رییس، والی، سفیر و غیره مقرر می گردد کسی خبر نمی شود.

حسن علی عدالت

  پربازدید ترین